סקייפ שיחררה יישום ל-iPad ומשכה אותו חזרה

יותר מחודש לאחר התאריך הרשמי הצפוי של ההשקה, החל אתמול להופיע בחנות App Stores יישום סקייפ המותאם ל-iPad ● שמחתם של המשתמשים הייתה קצרה: זמן קצר לאחר שהופיע בחנות היישומים, סקייפ משכה אותו בחזרה, בטענה שהוא שוחרר בטרם עת, והודיעה בטוויטר: "אנחנו יודעים שאתם מחכים בלהיטות לסקייפ ל-iPad ומתנצלים על אי הנוחות"

משתמשי iPad זכו אתמול (ב') סוף סוף ליישום סקייפ (Skype) טבעי, אבל רק לזמן קצר. יותר מחודש לאחר התאריך הרשמי הצפוי של ההשקה, החל אתמול להופיע בחנות App Store יישום סקייפ המותאם ל-iPad. היישום המחודש משתמש ביתרון המסך הגדול של ה-iPad ומאפשר שיחת וידיאו ברורה וצלולה באמצעות רשתות Wi-Fi או סלולר 3G.

שמחתם של המשתמשים הייתה קצרה: זמן קצר לאחר שהופיע בחנות היישומים, סקייפ משכה אותו בחזרה, בטענה שהוא שוחרר בטרם עת, והודיעה בטוויטר (Twitter): "אנחנו יודעים שאתם מחכים בלהיטות לסקייפ ל-iPad ומתנצלים על אי הנוחות".

סקייפ עוררה את תיאבונם של בעלי iPad בחודש יוני האחרון, כשפרסמה ביו-טיוב לזמן קצר סרטון וידיאו של היישום. הסרטון הדגים את יכולות שיחת הווידיאו, המתחרה בשירות FaceTime של אפל (Apple). ההבדל הגדול בין שני היישומים הוא שסקייפ מתאפשר הן ברשתות Wi-Fi והן ברשתות סלולר 3G, לעומת FaceTime, המתאפשר רק על רשתות Wi-Fi – תכונה שאפל הודיע כי תשנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים