חוקרים ממעבדות יבמ בישראל ישתלבו במעבדה בינלאומית לחדשנות

המעבדה החדשה תאגד חוקרים, מומחי תעשייה בתחומים שונים, כלי תוכנה ותשתיות שירותים הפזורים בכל מרכזי המחקר של החברה העולמית, ותתמקד בארבעה תחומי פעילות מרכזיים: מיחשוב ענן, יישומים אנליטיים, יישומי עולם חכם וניידות ארגונית, ואוטומטיזציה של אספקת שירותים ● בנוסף לחוקרים מהמעבדה של יבמ בחיפה, ישתתפו במאמץ הכלל ארגוני החדש של יבמ גם חוקרים מהמעבדות בניו יורק, קליפורניה, סין, הודו, יפן, שווייץ וברזיל

חוקרים ממעבדת המחקר של יבמ (IBM) בישראל ישתלבו במעבדה כלל-עולמית חדשה של הענק הכחול לחדשנות בתחום השירות. המעבדה החדשה תאגד חוקרים, מומחי תעשייה בתחומים שונים, כלי תוכנה ותשתיות שירותים הפזורים בכל מרכזי המחקר של החברה העולמית, על מנת להתמקד ביצירת יישומי תוכנה לשירותים לסביבת מיחשוב ענן, מיחשוב עסקי אנליטי ומיחשוב נייד.

מעבדת טכנולוגיות השירות החדשה תפעל במתכונת וירטואלית על ידי שילוב כלל-עולמי של חוקרים של יבמ. בנוסף לחוקרים מהמעבדה של יבמ בחיפה, ישתתפו במאמץ הכלל ארגוני החדש של יבמ גם חוקרים מהמעבדות בניו יורק, קליפורניה, סין, הודו, יפן, שווייץ וברזיל.

המעבדה תתמקד בארבעה תחומי הפעילות המרכזיים אותם הגדירה יבמ כיעדי הצמיחה שלה בשנים הקרובות: מיחשוב ענן, יישומים אנליטיים, יישומי עולם חכם וניידות ארגונית, ואוטומטיזציה של אספקת שירותים.

עודד כהן, מנהל מעבדת המחקר של יבמ בחיפה, מסר כי המעבדה בישראל תהיה שותף אסטרטגי במהלך הכלל ארגוני של יבמ, כאשר שורת מדענים ישראלים ישלבו בעבודת המעבדה החדשה לפיתוח חדשנות  בתחום השירותים.

יעדי הפיתוח בתחום מיחשוב ענן, אותם מציג כהן, כוללים טכנולוגיות המיועדות ליישום בסביבת ענן פרטי או ענן היברידי, המשלב ענן פרטי וציבורי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים