ניו יורק: האם לסטארבאקס נמאס מנצלני החשמל ו"מתנחלי" המחשבים ניידים?

באתר Starbucks Gossip הועלתה הסברה שבכמה סניפי סטארבאקס החליטו להסתיר את יציאות החשמל שלהם, כדי שהלקוחות לא יוכלו להשתמש באספקת החשמל של החברה ויטרחו להגיע עם מחשבים טעונים ● סטארבאקס לא הגיבה לשאלות העיתונות באשר לשינוי עקרוני במדיניותה מאירת הפנים

האם בתי הקפה של סטארבאקס (Starbucks) בניו יורק הפסיקו להיות המקום החביב על משתמשי המחשבים הניידים? נראה, שבכמה בתי קפה של סטארבאקס בעיר ניו יורק נמאס לצוות העובדים מאלה שהחליטו "להתנחל" בביתו של הקרואסון ולהפוך אותו למקום העבודה הקבוע שלהם.

באתר Starbucks Gossip אף הועלתה הסברה שבכמה סניפי סטארבאקס החליטו להסתיר את יציאות החשמל שלהם, כדי שהלקוחות לא יוכלו להשתמש באספקת החשמל של החברה ויטרחו להגיע עם מחשבים טעונים.

אחד המגיבים באתר Starbucks Gossip, מייק פולוק, אף מביע תמיהה: "עד כמה שכיח הטרנד הטורד הזה, שהבחנתי בו באתרים במנהטן: העלמת יציאות חשמל? בוודאי מתוך כוונה לרפות את ידיהם של הנצלנים, כוסו יציאות החשמל הפעילות בלוחות קיר".

מגיב אחר הוסיף על התמיהה וכתב: "אני יכול להגיד, שהנהלת המטרו של ניו יורק הצהירה שהיא נגד כיסוי יציאות החשמל, משום שזוהי דרך פסיבית-אגרסיבית להתמודד עם הבעיה. מכל מקום, במקרים קיצוניים, הם אישרו פעולה כזאת בגלל (ובואו נודה על האמת) שכמה אנשים פשוט לא יכולים לפעול בהיגיון".

ותגובה נוספת, אולי נוקבת יותר, כתב מי שקורא לעצמו "אי אפשר לרצות את כולם", והוא מציין: "כיסוי יציאות החשמל הוא לא נוהג כולל של החברה, ואפילו לא נוהג אזורי. במקרים של נסיבות קיצוניות, לאחר שההנהלה מיצתה את כל האפשרויות – כוסו יציאות החשמל משום שאנשים עושים שימוש לרעה בטבע הידידותי והמאיר פנים של סטארבאקס". ובמאמץ להבהיר שסטארבאקס לא מעוניינת להעניש את אלה שהתחתנו עם המחשב הנייד שלהם, מוסיף "אי אפשר לרצות את כולם": "בחלקים רבים של העיר ניו יורק תוכלו למצוא סטארבאקס בכל פינת רחוב, אבל תהיו בטוחים שיש קבוצה של נצלנים, שהחליטו על טעינת טלפונים, מחשבים או מכשירים אחרים בחנויות ובתי קפה ומנסים לקחת כל דבר חינמי שהם יכולים".

לפני כמה שנים התחוללה סערה כשכמה רשתות של בתי קפה החליטו להגביל את השעות שבהן מותרת פעילות עם מחשבים ניידים במתחמיהן. אחד מהמגיבים ב-Starbucks Gossip צ'רלס, כתב בתגובתו, כי בבארנס אנד נובלס גילו שסביבה עם הגבלת מחשב נייד התגלתה כאצילית ומכובדת מאוד: "אני מנהל בית קפה של בארנס אנד נובלס, ויש לנו בערך 16 שולחנות ובר עם כיסאות, ובסך הכל כ-45 מושבים. הקפה שלנו תמיד מלא באנשים ידידותיים, שעסוקים בשיחות זה עם זה, בקריאת ספרים, שנהנים מלאטה ואולי גם מנתח של עוגת גבינה. איך זה ייתכן, אתם שואלים? יש לנו רק שקע 1 (אחד)… נקודה".

סטארבאקס, מכל מקום, לא הגיבה לשאלות העיתונות באשר לשינוי עקרוני במדיניותה מאירת הפנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים