גירית תרכוש את לידקום תמורת מיליוני שקלים

הרכישה צפויה להיסגר עד ה-1 באוקטובר השנה, בכפוף לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים ● לידקום פועלת בתחום הקמת תשתיות לרשתות תקשורת סלולרית ומספקת, בעיקר למפעילי רשתות סלולריות, שירותי איתור, תכנון, ייצור, הקמה, הפעלה, אינטגרציה, תחזוקה ותפעול שוטף של רשתות תקשורת

גירית בקרה ותקשורת תרכוש את פעילות לידקום בישראל. מגירית נמסר, כי רוב עובדי לידקום – 30 במספר – ייקלטו אצלה. רכישת פעילות לידקום צפויה להיסגר עד ה-1 באוקטובר השנה, בכפוף לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים בודדים, לאחר שהחברה הנרכשת נקלעה לקשיים כספיים.

לידקום פועלת בתחום הקמת תשתיות לרשתות תקשורת סלולרית. היא מספקת, בעיקר למפעילי רשתות סלולריות, שירותי איתור, תכנון, ייצור, הקמה, הפעלה, אינטגרציה, תחזוקה ותפעול שוטף של רשתות תקשורת. כמו כן, החברה עוסקת בתכנון ובהקמה של רשתות תקשורת ובקרה לארגונים כלכליים וביטחוניים בעלי פריסה גיאוגרפית רחבה ובהקמת רשתות תקשורת אינטרנט אלחוטית. עם לקוחותיה נמנות שלוש חברות הסלולר הגדולות בישראל – פרטנר, סלקום ופלאפון – וכן משרדי ממשלה שונים. בדצמבר 2009 מונה ללידקום מפרק זמני.

החברה הרוכשת מתמחה בפתרונות תקשורת ובקרה תעשייתית לשוק הארגוני. היא פועלת בארץ ובחו"ל בארבעה תחומים: תשתיות למרכזי תקשורת וחדרי דטה סנטר; הקמה, ליווי ושירות למערכות בקרה תעשייתית ובקרת מבנים; מערכות מולטימדיה לחדרי ישיבות ואולמות אירועים; ואבטחה אלקטרונית למערכות גילוי וכיבוי אש, פריצה ובקרת כניסה. בין לקוחותיה נמנים ארגונים פיננסיים וארגונים גדולים, לרבות הבנקים הגדולים, צה"ל, בתי חולים, חברות סלולר ומכון ויצמן. במאי השנה הודיעה גירית על זכייתה בפרויקט להקמת חדר פיקוד ולחימה ממוחשב עבור חיל האוויר האמריקני בהיקף של מיליוני דולרים. גירית היא חברה בת של אלקו אנרגיה ותשתיות.

מגירית נמסר, כי רכישת הפעילות של לידקום מרחיבה את נוכחותה בשוק הארגוני, ובמיוחד בשוק הצומח של תשתיות הסלולר. רמי פלח, מנכ"ל החברה, אמר ש-"רכישת פעילות לידקום מצטרפת למהלך קודם שביצענו למיזוג חברת טקסל, והיא תגדיל את סל המוצרים ומגוון הפתרונות שאנחנו מציעים. הרכישה פותחת בפנינו הזדמנויות ושווקים חדשים ומציבה אותנו בעמדת פתיחה מצוינת לקראת הרחבת פעילותנו בארץ ובחו"ל".

לדברי פלח, "פעילות לידקום מהווה נדבך חשוב ומשלים לקבוצת החברות של אלקו אנרגיה ותשתיות, שגירית נמנית עליה. יכולות הביצוע בתחומי המיחשוב, התקשורת והאנרגיה, לצד האיתנות הפיננסית של הקבוצה, מהווים יתרון משמעותי עבורנו בביצוע פרויקטים הדורשים ידע ומומחיות רב תחומיים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עדי

    ומה עם עופר והמנכלים? חיהחיהחיהחהיחהיחיהחיה

  2. עובד

    ומה עם הפיצויים של העובדים? לאף אחד לא אכפת מההפרשות שנעלמו? מישהו עשה קופה עליהן

אירועים קרובים