מירס השיקה סמארטפון אנדרואידי חדש – הטיטניום של מוטורולה

הטיטניום מאפשר גלישה אלחוטית, והוא בעל מעבד מהיר, מקלט GPS מובנה, מקלדת qwerty מלאה, מסך מגע של 3.1 אינץ' רגיש לסיבוב, מצלמת 5 מגה פיקסל לתמונות ולווידיאו עם פלאש ומיקוד אוטומטי והוא פועל עם גירסת אנדרואיד 2.1 ● במקביל לכל תכונותיו נשמרת בו גם תכונת הווקי-טוקי המאפיינת את רשת מירס

מירס השיקה היום (ב') את מכשיר הטיטניום של מוטורולה (Motorola) – סמארטפון אנדרואידי עם מסך מגע ומקלדת מלאה.

הטיטניום מאפשר גם גלישה אלחוטית, והוא בעל מעבד מהיר, מקלט GPS מובנה, מקלדת qwerty מלאה, מסך מגע של 3.1 אינץ' רגיש לסיבוב, מצלמת 5 מגה פיקסל לתמונות ולווידיאו עם פלאש ומיקוד אוטומטי והוא פועל עם גירסת אנדרואיד 2.1. הטיטניום אף עוצב כמכשיר מוקשח ומוגן מפני אבק, זעזועים ותנודות, וכמובן, במקביל לכל תכונותיו נשמרת בו גם תכונת הווקי-טוקי המאפיינת את רשת מירס.

לדברי גיא ידלין, המשנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות של מירס, "כחלק מתהליך ההתחדשות של מירס לאחר הזכייה במכרז התדרים, במסגרתו בחרנו בספק תשתיות ולאחרונה גם במשרד פרסום אשר ילוו את תהליך הקמת הרשת החדשה, החליטה החברה להתחדש גם בגזרת הסמארטפונים שברשותה, לטובת לקוחותיה הנאמנים, ובמסגרת זאת, השקנו את המכשיר המתקדם ביותר של מירס עד כה. המכשיר כולל יכולות מתקדמות אשר יאפשרו ללקוחותינו מהמגזר העסקי והפרטי לבצע פעולות רבות ביותר באמצעותו, להיות נגישים לתוכן האישי והמשרדי שלהם בכל עת וכן ליהנות ממגוון אפליקציות, גלריות מדיה ומוסיקה נרחבות להנאתם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שושו השועל

    כנראה על-מנת לספק את כל נוטשי מירס לטובתם של מכשירי הבלאקברי השונים.

אירועים קרובים