סאס השיקה גרסה חדשה של מערכת ה-BI שלה לטיפול בנפחי מידע גדולים

הגרסה החדשה, 9.3, מציעה יכולת גידול רבה יותר, ביצועים חזקים יותר, יכולות ניתוח חדשות ומשופרות ורכיבים חדשים, שנועדו לאפשר שילוב מקורות מידע ופורמטים חדשים ובלתי שגרתיים לתוך הניתוחים ורצף העבודה

ענקית ה-BI סאס (SAS), המיוצגת בישראל על ידי מיה מחשבים, השיקה גרסה חדשה של תוכנת הבינה העסקית שלה. הגרסה החדשה, 9.3, פותחה כך שתוכל לטפל בנפחי מידע גדולים, לנתח אותם וכך לסייע לקבלת החלטות עסקיות טובות ומהירות יותר.

על פי החברה, הגרסה החדשה מפשטת את הניהול של כמויות נתונים גדולות ומאפשרת לעסקים להפיק תובנות מכל הנתונים שלהם, ולא רק מדגימות. בדרך זו, נמסר, "ניתן להפיק תוצאות מדויקות מתמיד. תהליכים עסקיים כמו דירוג אשראי לקוחות, מיטוב של מלאים וניהול סיכונים בזמן אמת, משתפרים בזכות הדיוק הגדול יותר".

מסאס נמסר, כי בגרסה החדשה בוצעו כמה שיפורים: יכולת גידול רבה יותר, בעזרת רכיבים חדשים המסוגלים לנתח כמויות גדולות יותר של נתונים; ביצועי מיחשוב חזקים ומהירים – המאפשרים לקבל החלטות מהר יותר; יכולות ניתוח חדשות המאפשרות למשתמשים להגדיל את מספר הפרויקטים ובכך להגדיל את התפוקה; הרחבת יכולות – בגרסה החדשה הוכנסו רכיבים חדשים, המאפשרים לשלב מקורות מידע ופורמטים חדשים ובלתי שגרתיים לתוך הניתוחים ורצף העבודה, תוך מתן אפשרות למשתמשים לשיתוף פעולה ויצירת קשרים ביניהם בפרויקטי ניתוח.

עוד מסרה סאס, כי "הגרסה החדשה כוללת תוספות ושיפורים בחבילות התוכנות השונות, ביניהן חבילת האנליטיקה החיזויית וכריית המידע, המאפשרת לגלות דפוסים בלתי ידועים, אפשרויות ותובנות; חבילת ניהול נתונים של סאס, המגבירה את הנגישות למידע הנמצא בכמויות טקסטים גדולות; ומערכת החיזוי, המאפשרת להבין את הטווח הצפוי של ההתנהגות על מנת לשפר את התכנון העתידי".

על פי החברה, "הרחבת ההיצע הניתוחי נועדה לאפשר להציע ללקוחות להיערך לקראת הדור הבא של בעיות עסקיות. כך, בהיבט חיזוק החיזוי, תוך אפשרויות להדמיה של הסביבה העסקית והרצת תסריטים; יכולות חדשות של אבטחה ושילוב נתונים, תוך מענה לרגולציות בעולם הבריאות; יכולת חדשה של כלי כריית הנתונים לטובת חברות ביטוח".

"המאגר החדש והמורחב של כלי סאס – של מודלים ואלגוריתמים לתפוקה", נמסר, "יכול לעזור לממשלות להתמודד עם ירידה בהכנסות ממיסים על ידי הגברת יעילות הגבייה, מלחמה בהונאות והגברה ושיפור של השירות הציבורי לאזרח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים