בזק בינלאומי תבצע הטמעה פנימית של פלטפורמת ניהול הענן של BMC; ההיקף: מיליוני שקלים

הפלטפורמה החדשה תסייע לנהל את מערך שירותי הענן של בזק בינלאומי ובאמצעותה תוכל החברה לספק שירותי ענן במיכון מלא, הכולל כלי ניהול ● הפרויקט החל בימים אלה ויסתיים בינואר 2012

בזק בינלאומי תבצע הטמעה פנימית לפתרון ניהול מיחשוב הענן של BMC בפרויקט שהחל בימים אלה ויסתיים בינואר 2012. היקף הפרויקט עומד על מיליוני שקלים.

המערכת BMC CLM (ר"ת Cloud Lifecycle Management) תסייע לנהל את מערך שירותי הענן של בזק בינלאומי בתחומי התוכנה, החומרה והתשתיות. בשנה האחרונה סיפקה בזק בינלאומי שירותי ענן בתצורה "ידנית", בערוצי מכירה מסורתיים. לאחר הטמעת המערכת של BMC, היא תספק שירותי ענן במיכון מלא, הכולל כלי ניהול. בנוסף, המערכת תסייע לחברה להציע ללקוחותיה העסקיים תשתית מיחשוב המבוססת על שרתים וירטואליים, שרתי גיבוי ואיחסון, פלטפורמות מיחשוב ושירותי המשרד המנוהל.

כמו כן, המערכת תשמש בסיס לתשתית ענן חזקה וגמישה שתתמוך בתהליכי IT של לקוחות עסקיים בשוק המקומי ותסייע להם לחסוך בעלויות התפעול של מערכי ה-IT. היא אף תאפשר למנהלי ה-IT לנהל את מערך השרתים הוירטואליים באמצעות פורטל אינטרנטי ייעודי, כמו גם להסיר ולהוסיף שרתים ותוכנות בלחיצת כפתור בתוך דקות ספורות מרגע הרכישה ועד זמן הפעלתם בפועל.

לדברי גל עופרי, מנהל הפיתוח העסקי בבזק בינלאומי, "המערכת מתאימה מבחינה אסטרטגית לצרכים העסקיים שלנו. פלטפורמת הניהול של BMC הינה נדבך מרכזי ביישום שירותי המיחשוב כשירות, 'IT as a Service', שאנו מציעים כיום". הוא הוסיף, כי "המערכת ענתה על אפיון משותף שעשינו עם לקוחותינו, ממנו עלה כי הם מצפים מאתנו להעניק להם שירותי ענן אמינים, גמישים ועם יכולות הקצאה וניהול חכם עבור כל לקוח ולקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים