קבוצת אמן הקימה נציגות של סיטריקס בקזחסטן

הקבוצה תשמש כמפיצה בלעדית במדינה הסובייטית לשעבר למוצרי סיטריקס ● היקף הפעילות של הנציגות לשנה הקרובה מוערך בארבעה מיליון שקלים, עם צפי לגידול של 50% בממוצע לשנה ● באמן מצפים, כי באמצעות הנציגות בקזחסטן תתרחב הפעילות שלה למדינות נוספות בחבר העמים

קבוצת אמן ממשיכה להרחיב את פעילותה בחו"ל: הקבוצה השלימה באחרונה הקמת נציגות של סיטריקס (Citrix) בקזחסטן. הנציגות תשמש כמפיצה בלעדית בקזחסטן של מוצרי חברת סיטריקס האמריקנית, שמיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן. היקף הפעילות העסקית של הנציגות במדינה זו בשנה הקרובה מוערך בארבעה מיליון שקלים, עם צפי לגידול של 50% בממוצע לשנה בשלוש עד חמש השנים הקרובות. פעילות הסניף בקזחסטן תהיה כפופה לסניף החברה ברוסיה, ודרך הסניף בקזחסטן תתרחב למדינות נוספות בחבר העמים.

לקבוצת אמן יש מספר לקוחות בקזחסטן, בעיקר במגזר הפיננסי ובמגזר הטלקום. עד כה נוהלה הפעילות במדינה זו דרך הסניף ברוסיה, אולם כעת היא תנוהל, כאמור, ישירות בקזחסטן. זאת, בהתאם למדיניות של סיטריקס, שדוגלת בעבודה עם מפיצים מקומיים.

שגיא אליהו, סמנכ"ל הכספים ומנהל הפעילות הבינלאומית של קבוצת אמן, אמר ש-"לאחר שנה של דיונים הצלחנו לקבל את הקמת נציגות סיטריקס בקזחסטן. מדובר במדינה שיש בה פוטנציאל עסקי רב, שדומה יותר לישראל מאשר לרוסיה מבחינת גודל השוק, עם כעשרה בנקים גדולים וכשש חברות טלקום מרכזיות. אמן מרחיבה את פעילותה במזרח אירופה, ופתיחת סניף זה תסייע לה בהשגת לקוחות חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים