קליפורניה: פייסבוק תמחק חשבונות פעילים של אסירים

המהלך נעשה בשיתוף עם רשות בתי הסוהר של קליפורניה, כדי למגר את התופעה של אסירים שנעזרים ברשתות חברתיות או בטלפונים סלולריים במטרה לשלוח איומים או להטריד ● לדברי נציב רשות בתי הסוהר של קליפורניה, "שיתוף הפעולה בין רשויות הכליאה לפייסבוק יסייע להגן על הקהילה ולמנוע קורבנות בעתיד"

פייסבוק (Facebook) הודיעה, כי תמחק חשבונות של אסירים שיעודכנו בתקופת המאסר שלהם. המהלך נעשה בשיתוף עם רשות בתי הסוהר של קליפורניה, כדי למגר את התופעה של אסירים שנעזרים ברשתות חברתיות או בטלפונים סלולריים במטרה לשלוח איומים או להטריד.

"גישה לרשתות חברתיות יכולה לשמש אסירים כדי לחבל בתהליכי הניטור ולהמשיך ולהיות מעורבים בפעילות עבריינית", אמר מתיו קייט, נציב רשות בתי הסוהר של קליפורניה. לדבריו, "שיתוף הפעולה בין רשויות הכליאה לפייסבוק יסייע להגן על הקהילה ולמנוע קורבנות בעתיד".

האסירים יוכלו לשמור על חשבונות שפתחו לפני ריצוי העונש, ומדיניות פייסבוק אוסרת על שיתוף סיסמאות. דובר הרשת החברתית, אנדרו נוייס, ציין, כי "אם הרשויות יחליטו לשלול מאסירים גישה לאינטרנט, הדרך היעילה ביותר היא למנוע אפשרות להשתמש גם בטלפונים חכמים. נחסום חשבונות שיימסר לנו, כי בעליהם הפרו חוקים רלוונטיים של ארצות הברית, או חשבונות של אסירים שיעודכנו מחוץ לחומות בית הסוהר. נפעל גם נגד כל מי שישתמש בפייסבוק כדי לאיים או להטריד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים