פלאפון השיקה יישום לקריאת ספרי ילדים קלאסיים ב-iPhone וב-iPad

המשתמשים יוכלו באמצעות היישום להאזין לספרי ילדים קלאסיים, בהם "הצרצר והנמלה", "זהבה ושלושת הדובים" ו-"בגדי המלך החדשים" ● כמו כן, יוכלו הילדים לגעת בדמויות המופיעות בכל ספר, לשנות את לבושן, להפעיל אותן ולחוות את הסיפור באופן פעיל ● הספרים מוצעים להורדה מ-App Store תמורת 3.99 דולרים עבור כל אחד מהם

פלאפון השיקה באחרונה יישום לבעלי מכשירי iPad ו-iPhone שבאמצעותו יוכלו הילדים – וגם המבוגרים – להאזין לספרי ילדים קלאסיים, בין היתר "הדייג ודג הזהב", "הצרצר והנמלה", "הסנדלר והגמדים", "זהבה ושלושת הדובים" ו-"בגדי המלך החדשים".

היישום פותח על ידי הסטארט-אפ הישראלי Tablate, והוא מאפשר לילדים בני 3-7 ולהוריהם להאזין למגוון סיפורים, לקרוא בהם ולשחק עם הדמויות המופיעות בכל ספר. כמו כן, הילדים יכולים לגעת בדמויות המופיעות בכל ספר, לשנות את לבושן, להפעיל אותן ולחוות את הסיפור באופן פעיל. עלות הורדת כל סיפור עומדת על 3.99 דולרים, והם מוצעים ללקוחות כל החברות לרכישה מ-App Store ולצפייה בכל עת. בשלב הבא תוצע האפליקציה להורדה גם מ-Market, חנות היישומים למכשירי אנדרואיד (Android).

גיא באומן, סמנכ"ל חטיבת התוכן של פלאפון, אמר שהיישום מוצע בעקבות כך ש-"אנחנו עדים לתופעה שבה ילדים עושים כיום שימוש אינטראקטיבי במכשירי ה-iPhone וה-iPad של הוריהם ומשחקים בהם".

לרגל ההשקה יוכלו המשתמשים להוריד בחינם את הספר "זהבה ושלושת הדובים". המבצע תקף עד אמצע ספטמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים