HTC הגישה תביעה נגד אפל בגין הפרת פטנטים

בתביעה טוענת HTC, כי אפל הפירה שלושה פטנטים שרכשה ב-2008 וב-2010, הקשורים ליכולות Wi-Fi ולפונקציות נוספות ● בנוסף, HTC הגישה נגד אפל תלונה לוועדת הסחר הבינלאומי האמריקנית, שבמסגרתה היא מבקשת מהוועדה לאסור על ייבוא מחשבי מקינטוש ומכשירי iPad ,iPod ו-iPhone לארצות הברית

תביעה נוספת נגד אפל (Apple): יצרנית הסלולר הטיוואנית HTC הודיעה, כי הגישה נגד החברה תלונה לוועדת הסחר הבינלאומי האמריקנית ותביעה לבית המשפט המחוזי בדלאוור.

בתביעה טוענת HTC, כי אפל הפירה שלושה פטנטים שרכשה ב-2008 וב-2010, הקשורים ליכולות Wi-Fi ולפונקציות נוספות. HTC דורשת מאפל פיצוי כספי בגין נזקים שנגרמו לה, בתוספת סכום משולש על הפרה במזיד. מוועדת הסחר דורשת החברה לעצור את ייבואם לארצות הברית של מחשבי מקינטוש (Macintosh) ומכשירי iPad ,iPod ו-iPhone.

התביעה מסלימה את הקרב המשפטי בין החברות. אפל האשימה את HTC בהפרת פטנטים במכשירי הטלפון החכמים שלה, והגישה במהלך השנתיים האחרונות כמה תביעות נגד החברה הטיוואנית בבית המשפט בדלאוור.

בתגובה לתביעה ציטטה דוברת אפל, קריסטין האגט, את דבריו של מנכ"ל החברה, סטיב ג'ובס. הוא אמר במרץ 2010, כשהוגשה תביעה נגד HTC על הפרה של 20 פטנטים, כי "מתחרים צריכים ליצור בעצמם את הטכנולוגיה שלהם ולא לגנוב את זו שלנו".

HTC הודיעה מצדה שהיא הגישה שלוש תלונות נגד אפל לוועדת הסחר הבינלאומי האמריקנית. בהצהרה לעיתונות ציינה החברה, כי "אנחנו נוקטים צעד זה כדי להגן על הקניין הרוחני שלנו, על שותפי התעשייה שלנו והחשוב ביותר – על לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים