אינטל דוחה את השקת מעבדי האטום החדשים

ההערכה בשוק היא, שהדחיה נובעת מבעיה במנהלי ההתקנים עבור השבב הגרפי של המעבד ● סדרת המעבדים החדשה, שמכונה Cedar Trail-M, תציג לראשונה שילוב של מעבד אטום עם שבב תצוגה באותה פיסת סיליקון, בדומה למעבדי ה-Core i

אינטל (Intel) הודיעה, כי החליטה לדחות את השקת מעבדי האטום (Atom) החדשים שלה לנובמבר, במקום מועד ההשקה המקורי – שנקבע לתחילת ספטמבר. ההערכה בשוק היא, שהדחיה נובעת מבעיה במנהלי ההתקנים (דרייברים) עבור השבב הגרפי של המעבד.

סדרת המעבדים החדשה, שמכונה Cedar Trail-M, תציג לראשונה שילוב של מעבד אטום עם שבב תצוגה באותה פיסת סיליקון, בדומה למעבדי ה-Core i – סדרת מעבדי הדגל של אינטל. שינוי נוסף יבוא לידי ביטוי בכך שאלו יהיו המעבדים הראשונים במשפחת האטום שייוצרו בליטוגרפיה של 32 ננו-מטר.

אינטל עתידה לשחרר שני מעבדים ניידים בסדרה החדשה ושניים שמיועדים למחשבים שולחניים, כולם כפולי ליבה. לתחום הנייד היא תציע את ה-N2800 במהירות שעון של 1.8 ג'יגה-הרץ ומעטפת תרמית של 6.5 וואט (47 דולרים ליחידה), ואת ה-N2600 במהירות שעון של 1.6 ג'יגה-הרץ ומעטפת תרמית של 3.5 וואט (42 דולרים ליחידה). לתחום השולחני תציע אינטל את ה-D2700 במהירות שעון של 2.1 ג'יגה-הרץ (52 דולרים ליחידה) ואת ה-D2500 במהירות שעון של 1.8 ג'יגה-הרץ (42 דולרים ליחידה), שניהם עם מעטפת תרמית של 10 וואט.

כל הדגמים בסדרת המעבדים החדשה משתמשים באותה ערכת שבבים, NM10, בה השתמשה אינטל בסדרת המעבדים הקודמת. כך, השבבים הגרפיים תומכים עדיין ב-DirectX 10.1, בעוד שהמעבדים המתחרים מבית היוצר של AMD, שכוללים שבבים המבוססים על ליבות Radeon, תומכים ב-DirectX 11 ומציעים ביצועים גרפיים גבוהים יחסית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים