ארצות הברית: גם חברת הסלולר ספרינט תחל למכור מכשירי iPhone

בחברת הסלולר השלישית בגודלה בארה"ב, נערכים להציע החל מאמצע אוקטובר הן את מכשירי ה-iPhone 5 והן גרסה מוזלת של מכשירי iPhone 4 ● בהנחה ש-AT&T תשלים את הרכישה המתוכננת של טי-מובייל, יימכרו בקרוב המכשירים של אפל בכל ארבע חברות הסלולר הגדולות בארה"ב

על פי ידיעה שהופיעה בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), ונסמכת על מקורות שביקשו לשמור על עילום שם, בספרינט נקסטל (Nextel Sprint) – חברת הסלולר השלישית בגודלה בארצות הברית – נערכים להציע החל מאמצע חודש אוקטובר הן את מכשירי ה-iPhone 5 והן גרסה מוזלת של מכשירי iPhone 4.

המדובר בהישג חשוב מבחינתה של ספרינט, משום שהעובדה שלא הציעה עד כה את מכשירי ה-iPhone היוותה חיסרון משמעותי בהשוואה לשתי המתחרות הגדולות, AT&T ו-ורייזון (Verizon). במשך שנים נהנתה AT&T מבלעדיות על השיווק של מכשירי iPhone בין חברות הסלולר בארצות הברית, אך בתחילת השנה הנוכחית החלה גם ורייזון להציע גרסה משלה למכשירים אלה. מאז שהחלו AT&T ו-ורייזון לשווק את מכשירי ה-iPhone המבוקשים, הן נהנו משגשוג וצמיחה מהירה במספר המנויים.

בהנחה ש-AT&T תשלים את הרכישה המתוכננת של טי-מובייל (T-Mobile), יימכרו בקרוב המכשירים של אפל (Apple) בכל ארבע חברות הסלולר הגדולות בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים