שיא נוסף לאפל: שיעור המכירות הגבוהה ביותר למ"ר

על פי חברת המחקר RetailSails, עלה היקף המכירות למ"ר בחנויות אפל בשיעור של 49.1% בהשוואה לשנה שעברה ● בארבעת הרבעונים העוקבים האחרונים, מציינת חברת המחקר, הניבו חנויות אפל ברחבי העולם מכירות בסכום כולל של 14 מיליארד דולרים, המשקפים עלייה של 70.5% בהשוואה לשנה שעברה

על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר RetailSails, היקף המכירות למ"ר שמניבות חנויות אפל (Apple) גבוה יותר מאשר בכל רשת חנויות אחרת בארצות הברית.

חוקרי החברה השוו בין 20 רשתות מובילות בארצות הברית וציינו, כי בארבעת הרבעונים העוקבים האחרונים הניבו חנויות אפל ברחבי העולם מכירות בסכום כולל של 14 מיליארד דולרים (עלייה של 70.5% בהשוואה לשנה שעברה). החישוב של החוקרים מבוסס על חלוקה של סכום זה בשטח הממוצע של 327 החנויות שמפעילה אפל ברחבי העולם, ובסך הכל עלה היקף המכירות למ"ר בחנויות אפל בשיעור של 49.1% בהשוואה לשנה שעברה.

הרשימה של הקמעונאיות שעקפה אפל בדרכה לתואר כוללת, בין השאר, את רשת חנויות התכשיטים טיפאני (Tiffany & Co.) שבמקום השני, ואת חנויות התיקים ואבזרי האופנה היוקרתיים Coach שבמקום השלישי. מבין החנויות הקשורות לאלקטרוניקה ומחשבים נמצאת רשת חנויות המשחקים GameStop במקום החמישי ורשת בסט-ביי (Best Buy) האמריקנית במקום העשירי.

בתחילת השנה חגגה אפל מלאות עשור שנים להקמת החנות הראשונה. בחודש שעבר פורסמה ידיעה על כוונתה של אפל להקים חנות חדשה בתחנת גרנד סנטרל שבניו יורק, ואם התוכנית תתממש תשלם אפל שכר דירה של 1.1 מיליון דולרים תמורת החנות החדשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים