גוגל פלוס: מעתה ניתן להתעלם ממשתמשים או לחסום אותם

ימים ספורים לאחר שפייסבוק הוסיפו אמצעי בקרה פרטניים יותר על הפרטיות ברשת החברתית הגדולה בעולם, הוסיפו גם בחברת גוגל שני אמצעי בקרה חדשים ברשת החברתית גוגל פלוס: התעלמות וחסימה ● משתמשים שיבחרו להתעלם מאדם מסוים לא יראו עוד הודעות של אותו אדם ברשת גוגל פלוס, לא יקבלו עוד הודעות על פעולות שביצע אותו אדם ברשת ואותו אדם גם לא יופיע במעגלים של המשתמשים שבחרו להתעלם ממנו ● חסימה היא אמצעי קיצוני יותר, ובעקבותיה מוסר האדם הן מהמעגלים הרגילים והן מהמעגלים המורחבים

ימים ספורים לאחר שבחברת פייסבוק (Facebook) הוסיפו אמצעי בקרה פרטניים יותר על הפרטיות ברשת החברתית הגדולה בעולם, שמונה כבר קרוב ל-800 מיליון משתמשים, הוסיפו גם בחברת גוגל (Google) שני אמצעי בקרה חדשים ברשת החברתית גוגל פלוס: התעלמות (Ignore) וחסימה (Block).

ההבדל בין התעלמות לחסימה הוא שכאשר בוחרים בהתעלמות, המשתמשים יראו פחות תכנים שמשתף אותו אדם, וכאשר בוחרים בחסימה, תוגבל האפשרות של אותו אדם ליצור קשר ביחס לתכנים ששותפו – הסבירה אולגה ווישרובסקה, מהנדסת תוכנה של גוגל, בסרטון שפרסמה החברה.

משתמשים שיבחרו להתעלם מאדם מסוים לא יראו עוד הודעות של אותו אדם ברשת גוגל פלוס, לא יקבלו עוד הודעות על פעולות שביצע אותו אדם ברשת ואותו אדם גם לא יופיע במעגלים של המשתמשים שבחרו להתעלם ממנו. את ההוראה להתעלם מאדם מסוים אפשר לתת בלחיצה על הכפתור המתאים שמופיע בשולי ההודעות ששלח אותו אדם, או באמצעות סימון האדם בדפי המעגלים ולחיצה על הכפתור המתאים.

חסימה היא אמצעי קיצוני יותר, ובעקבותיה מוסר האדם הן מהמעגלים הרגילים והן מהמעגלים המורחבים. את ההוראה על חסימה של אדם מסוים אפשר לתת בדפי המעגלים, בדפי הפרופיל, בהודעות וגם במקומות שבהם מופיע כפתור ההתעלמות. בעקבות החסימה לא יוצגו עוד לחוסם הודעות מאותו אדם או תכנים שהוא שיתף, והחוסם גם לא יוכל להגיב על ההודעות של האדם שנחסם.

מתוך שאיפה למנוע מצבים לא נעימים המשתמשים שהתקבלה לגביהם הוראה על חסימה או התעלמות לא מקבלים על כך הודעה מגוגל. מי שנתנו הוראה על התעלמות או חסימה יכולים לבטל אותה בכל עת, באמצעות בחירה באדם מרשימת ההתעלמות ולחיצה על הפקודה המתאימה, או באמצעות הרשמה מחדש לעדכונים של אותו אדם בפרופיל שלו – הסבירה ווישרובסקה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גול

    יופי של ממשק גוגל פלוס , ועכשיו עם התוספת הזו זה בהחלט נותן מענה לחופרים למיניהם

אירועים קרובים