אפליקציית iPhone חדשה: היכן השירותים הציבוריים הקרובים ביותר

האפליקציה תאפשר למשתמשים לראות את מגוון השירותים הציבוריים שנמצאים בקרבתם, תוך ציון מרחק השירותים במטרים ● בנוסף, ניתן יהיה לדרג את איכות השירותים הציבוריים על פי ניקיון, נוחות וציון כללי

חברת התרופות פייזר פיתחה אפליקציית iPhone אשר עושה שימוש ב-GPS שבמכשיר על מנת להפנות את המשתמשים בה לשירותים הציבוריים הקרובים ביותר. האפליקציה, שפותחה באמצעות Publicis Webimage, תאפשר למשתמשים לראות את מגוון השירותים הציבוריים שנמצאים בקרבתם, תוך ציון מרחק השירותים במטרים.

בנוסף, ניתן יהיה לדרג את איכות השירותים הציבוריים על פי ניקיון, נוחות וציון כללי. ישנה אפשרות לצפות בשירותים הקרובים על גבי מפה או ברשימת רחובות, וכן להוסיף שירותים ציבוריים שעדיין לא נכנסו למאגר השירותים של האפליקציה. בנוסף, אחרי שכבר נמצאו השירותים המתאימים, מציעה האפליקציה גם פיצ'ר של חדשות live המאפשר עדכון חדשות בזמן אמת.

האפליקציה פותחה כחלק מקמפיין של פייזר לתופעת השלפוחית הרגיזה בקרב גברים ונשים בגילאי 40 ומעלה. מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות לשלפוחית רגיזה, פעילות יתר של השלפוחית, ולקיומו של הטיפול הנמצא בסל התרופות, שעליו ניתן לקבל מידע מרופא המשפחה.

לדברי ד"ר קובי סתיו, מומחה בכירורגיה אורולוגית ואורולוגיית נשים במחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי אסף הרופא, "התסמונת שכיחה מאוד בקרב הציבור ושכיחותה זהה בקרב גברים ונשים; 20% מכלל האוכלוסייה מעל גיל 40 סובלים מהמחלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים