זהות פייסבוק בדויה של חשוד בשוד בנק: שודד בנקים ידוע

ג'סי היפוליט, בן 23 מניו יורק, נחשד על ידי המשטרה בשוד בנק לאחר שפקידי הבנק נתנו למשטרה חלק מלוחית הרישוי של רכב המילוט ● בשלב הזה, היפוליט החליט שאולי כדאי להשתמש בזהות בדויה בפרופיל הפייסבוק שלו, וקרא לעצמו ווילי סאטון ג'וניור - אדם בעל קריירה של 40 שנות שוד בנקים שבילה כמחצית מחייו בכלא ● נראה שהתחפושת של היפוליט לא הייתה מספיק טובה, כי הוא נעצר ונאשם בשוד של שלושה סניפי בנק בברוקלין, וחשוד בעוד 16 מקרי שוד ● גם הסטטוסים שכתב היפוליט, ובהם "הפשע משלם לי את החשבונות!", בוודאי לא יעזרו לו להוכיח את חפותו

נראה כי ג'סי היפוליט הוא לא הראשון ולא האחרון שמנסה לחבר בין שני התחביבים הכי אהובים עליו: פייסבוק (Facebook) ושוד. היפוליט, בן 23 מניו יורק, נחשד על ידי המשטרה לאחר שפקידי בנק נתנו למשטרה חלק מלוחית הרישוי של רכב המילוט לאחר שוד הבנק.

המשטרה, בחריצות, החלה לעקוב אחר דף הפייסבוק של היפוליט, שלא ממש התעניין בהגדרות הפרטיות המסובכות ממילא של פייסבוק ושיתף את חבריו בפייסבוק בהרהורים שונים, כגון: "אני חייב להגיע לאיש הכסף!!!!!", והאמירה בישת המזל: "הפשע משלם לי את החשבונות!".

בשלב הזה, היפוליט החליט שאולי כדאי להשתמש בזהות בדויה בפרופיל הפייסבוק שלו, וקרא לעצמו ווילי סאטון ג'וניור. מסתבר שיש לו השכלה יפה בתחום עיסוקו, שכן הגיבור שבשמו בחר הוא אדם בעל קריירה של 40 שנות שוד בנקים, אך מתוך 79 שנותיו, בילה כמחצית מהן בכלא. הסגנון של אותו ווילי סאטון המקורי היה שהוא שדד בנקים כשהוא עוטה תחפושות. אולי האמין היפוליט, ש"ווילי סאטון ג'וניור" היא תחפושת טובה.

נראה שהתחפושת של היפוליט לא הייתה מספיק טובה, כי הוא נעצר ונאשם בשוד של שלושה סניפי בנק בברוקלין, וחשוד בעוד 16 מקרי שוד בבנקים, שהתאפיינו כולם באותה דרך פעולה – הושטת דף לפקיד הבנק, שכתוב עליו: "תן לי את כל הכסף או שכולם מתים!!! רק שטרות של 100, 50 ו-20".

זה גם לא היה ממש לטובתו, שבפרופיל הפייסבוק שלו הוא שיתף את כולם בתמונה שלו, כשהוא אוחז מה שנראה כחבילה של 100 דולרים. יתרה מכך, היפוליט רשם בדף הפייסבוק שלו, כי הציטוט החביב עליו, הוא: "אני מעדיף שאנשים ישנאו אותי על מה שאני, ולא שיאהבו אותי על מה שאינני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים