סוני מפיקה לקחים מגל הפריצות: גייסה לשורותיה בכיר לשעבר במחלקה להגנת המולדת

ענקית האלקטרוניקה הודיעה כי גייסה לשורותיה את מומחה האבטחה בעל השם פיליפ רייטינגר, אשר שימש במגוון תפקידי אבטחת מידע בכירים בממשל האמריקני, ביניהם מנהל המרכז הלאומי לאבטחת מידע קיברנטית במחלקה להגנת המולדת ● כזכור, באפריל השנה נפרצה רשת הפלייסטיישן של החברה על ידי קבוצת האקרים, שגנבו את פרטיהם של משתמשים רבים, ובכלל זה שמות, כתובות, תאריכי לידה, היסטוריית רכישות ושמות משתמש באינטרנט

לאחר שורת פריצות למערכי ה-IT שלה באפריל ומאי השנה, סוני (Sony) מפיקה לקחים. ענקית האלקטרוניקה הודיעה כי גייסה לשורותיה את מומחה האבטחה בעל השם פיליפ רייטינגר. הוא ישמש סגן נשיא ומנהל אבטחת מידע ראשי בחברה. רייטינגר שימש במגוון תפקידי אבטחת מידע בכירים בממשל האמריקני, ביניהם מנהל המרכז הלאומי לאבטחת מידע קיברנטית במחלקה להגנת המולדת.

אף שלא הודתה בכך, סוני גייסה את רייטינגר על מנת שמה שקרה באפריל השנה לא יקרה שוב. הפריצה לרשת הפלייסטיישן של החברה על ידי קבוצת האקרים שגנבו את פרטיהם של משתמשים רבים, הסבה לסוני נזק תדמיתי וכספי גם יחד. התוקפים הצליחו להניח יד על פרטי המשתמשים, ובכלל זה שמות, כתובות, תאריכי לידה, היסטוריית רכישות ושמות משתמש באינטרנט.

במאי הודיעה סוני כי היא צופה שעלות התיקון של הנזקים שנגרמו כתוצאה מהפריצה לשרתים של פלייסטיישן וגניבת הנתונים תסתכם ב-171 מיליון דולרים לפחות. סוני העריכה, כי פרשת זליגת הנתונים תפגע בהכנסותיה בשנת הכספים 2011, שתסתיים ב-31 במרץ 2012.

על פי הודעת סוני, "רייטינגר יכסה בחברה את תחומי אבטחת המידע, ההגנה על הפרטיות אבטחת הרשת לכל רוחב הארגון, תיאום העבודה בהיבטי אבטחה בין המחלקות והאגפים השונים בחברה, עבודה בנושאי אבטחת מידע מול שותפים עסקיים ומול קהילת אבטחת המידע. המטרה היא שהוא יביא את הרעיונות הטובים ביותר בתחום לסוני".

בדברו בתערוכת האלקטרוניקה IFA בברלין השבוע, אמר הווארד סטרינגר, מנכ"ל ונשיא סוני, כי "אנו מוגנים יותר מאשר אי פעם בעבר. הפרשה הזו מאחורינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים