דיוויד בלקמן, אקרוניס: "ארגונים זקוקים לאסטרטגיית התאוששות מאסון לכל הסביבות – פיזית, וירטואלית וענן"

"לסביבות הללו יש בעיות הנובעות מהבדלים ברמת היכולת לגבות ולאחזר מידע. נדרשת אסטרטגיית גיבוי והתאוששות מאסון עם פתרון מאוחד, המטפל בכל שלוש הסביבות הללו בו זמנית", אמר בלקמן, מנכ"ל אקרוניס צפון אירופה, מזה"ת ואפריקה ● עוד אמר בלקמן, כי "הענן אינו באאז, וצפוי לצמוח בשנתיים הקרובות מ-16% ל-30%" ● אילן פרוימוביץ', CTO פאואר: "אנו עדים להגירת לקוחות ממערכות גיבוי של CA וסימנטק לאקרוניס"

"ארגונים כיום מאחסנים את נתוניהם על שלוש פלטפורמות: פיזית, וירטואלית וענן. לפלטפורמות הללו יש בעיות הנובעות מהבדלים ברמת היכולת לגבות ולאחזר מידע. נדרשת אסטרטגיית גיבוי והתאוששות מאסון עם פתרון מאוחד, המטפל בכל שלוש הסביבות הללו בו זמנית", כך אמר דיוויד בלקמן, מנכ"ל אקרוניס (Acronis) צפון אירופה, מזה"ת ואפריקה.

בלקמן דיבר בכנס שערכה היום (ה') פאואר תקשורת, נציגת אקרוניס בישראל, בהשתתפות 150 מפיציה בארץ. הוא הציג מחקר שהזמינה החברה, שנערך בקרב יותר מ-3,000 מנמ"רים ב-13 ארצות, ובחן את מצבם ויחסם לגיבוי ולהתאוששות מאסון.

"המחקר העלה כי מורכבות פתרונות  התוכנה בארגונים גוזלת להם יותר מ-10% מרווחיהם. בממוצע, ארגונים משקיעים בין 8-12% מתקציב ה-IT שלהם על גיבוי והתאוששות מאסון. השקעה נוספת מועטת תביא לעלייה משמעותית באיכות וברמת הגיבוי והשחזור שלהם", ציין בלקמן.

בלקמן פירט את ממצאי המחקר, ממנו עולה אתגרי המנמ"רים כיום. האחד, ציין, הוא הגידול המתמיד בהטמעות פרויקטי וירטואליזציה, ולצידו – הצורך לגבות ולשנע מידע בסביבת PVC – סביבות מעורבות, פיסיות וירטואליות ובענן. השני, "מיחשוב הענן אינו באאז, וצפוי לצמוח בשנתיים הקרובות ב-87% – מ-16% ל-30%". השלישי, הצורך לאחזר במהירות מידע לאחר נפילה. הרביעי, הצורך לצמצם הוצאות, ובמקביל  לספק יותר תשתיות, שירותים ויישומים. הששי, הצורך לטפל במידע הגדל שנתית ב-50%-60%, תוך הלימה לעוד תקנות ורגולציות.

מכל האמור לעיל, אמר בלקמן, "עולה הצורך לקבל פתרון גיבוי ושחזור אחד, המטפל בסביבה מורכבת, מעורבת, וחוצת פלטפורמות IT. זה מה שעושה אקרוניס". הוא ציין כי החברה בת עשור, מונה 700 עובדים, ולה 175 אלף לקוחות עם 2.5 מיליון רישיונות ב-90 ארצות וב-14 שפות. הגידול בווירטואליזציה בארגונים אמר, "מהווה אתגר עבורם, כי יש בכך סיכון בשל הצורך בגיבוי הסביבה החדשה, והזדמנות עסקית עבורנו". הוא ציין כי מוצרי החברה עובדים בכל סביבות מערכות ההפעלה ובסביבות הווירטואליות של VMware, מיקרוסופט (Microsoft), סיטריקס (Citrix), רד-האט (Red Hat) ופרלל (Parallels).

בלקמן הציג שני מוצרים חדשים של החברה. האחד, אמר, הוא Acronis Backup & Recovey 11 – הגרסה החדשה לפתרון הגיבוי והשחזור, "המאפשר לגבות מידע בסביבות פיזיות או וירטואליות, כשקבצים ואימג'ים של המערכת ניתנים לאחסון מאובטח בענן". הוא ציין כי "הפתרון, שפותח על בסיס טכנולוגיית ה-Disk Imaging שלנו, הוא הראשון בתעשייה המשלב פתרון התאוששות מאסון והגנה על מידע במוצר אחד". המוצר, ציין, "מציע למשתמשים מבט ממוקד על המידע ומבט ממוקד-מערכת על המכונות הפיזיות או הוירטואליות. בנוסף, הוא מספק מערך אחסון מאובטח מחוץ לשטח אתר ה-IT. כך יכולים המנמ"רים לפשט את תפעול מערך האחסון וההתאוששות מאסון מפלטפורמה מאוחדת אחת וגם לחסוך עלויות".

עוד הציג בלקמן את vmProtect 6 שלדבריו, "תוכנן עבור vSphere של VMware. הפתרון מספק לארגונים אפשרות קלה להפעלה ולניהול של מערכת התאוששות מאסון, לגיבוי ללא סוכנים ולהתאוששות מהירה מאסון בסביבת VMware". לדבריו, פרק הזמן מהתקנה לתחילת הגיבוי עומד על פחות מחמש דקות. בלקמן סיכם בציינו כי מבחני ביצועים שערכה טאניה (Taneja) העלו כי הגיבוי הראשון שלהם היה מהיר פי 3 מהמתחרים, ואילו הגיבוי השני היה מהיר פי שניים.

אילן פרוימוביץ', CTO פאואר תקשורת, אמר כי הם מייצגים את אקרוניס בארץ מזה חמש שנים, ומאות התקנות של מוצריה בוצעו בארגונים מכל הגדלים ומכל מגזרי התעשיה – ביטחוני, פיננסי, חינוך בריאות והמגזר הציבורי. לדבריו, בשנה הבאה בכוונתם לפנות עם המוצרים למגזר הקמעונאי, "ואני מעריך שב-2012 נחצה את רף אלף הלקוחות".

מוצרי אקרוניס, ציין, "זוכים להצלחה בשל אמינותם, פשטות ההטמעה, זמן אחזור מהיר ומחיר אטרקטיבי. הלקוחות מקבלים גיבוי בנקודה אחת, שכולל את כל התהליכים הפנימיים". פרוימוביץ' סיים בציינו כי הם חווים בשנתיים האחרונות הגירה של לקוחות CA וסימנטק (Symantec) למוצרי אקרוניס, ובשל כך, בכוונתם להגדיל את כמות המפיצים מולם הם עובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים