נס טכנולוגיות הטמיעה את מערכת ה-SDM של CA בכל שלוחותיה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת החדשה תחליף פתרון מדור קודם ותפעל ביחידות המחשב ובמרכזי התמיכה אותן מתפעלת נס בשיטת מיקור-החוץ ● SDM משמשת לניהול תהליכי התפעול והשירות ומאפשרת לנהל את מחזור החיים של 14 תהליכים שונים ובהם ניהול תקריות, בעיות, בקשות שירות, שינויים, מצאי ידע ועוד

נס טכנולוגיות הטמיעה בימים אלה את מערכת ניהול השירות SDM (ר"ת Service Desk Manager) מתוצרת CA, לניהול תהליכי התפעול והשירות ביחידות המחשב ובמרכזי התמיכה אותן היא מתפעלת בשיטת מיקור-החוץ. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק בכמה מאות אלפי שקלים.

המערכת של CA נבחרה על ידי נס לאחר תהליך בו נבחנו מרבית הפתרונות בשוק וכהחלטה של הנהלת קו שירות מיקור-החוץ בנס ישראל. קו שירות מיקור-החוץ מוביל את תחום ניהול שירותי ה-IT בחברה, ומתמקד בתפעול של יחידות מחשב בכלל ומרכזי תמיכה בפרט.

SDM של CA, הינה תשתית לניהול תהליכי תפעול ושירות ארגוני המאפשרת לנהל את מחזור החיים של 14 תהליכים שונים ובהם ניהול תקריות, בעיות, בקשות שירות, שינויים, מצאי ידע ועוד. בין היתר, תומכת המערכת גם ב-Best Practice של ITIL, אשר מיושם אצל לקוחות נס.

לדברי יובל קידר, סגן נשיא ומנהל קו שירות מיקור-חוץ בנס ישראל, "הבחירה במערכת SDM של CA כתשתית הליבה התפעולית, היא בחירה אסטרטגית אשר משולבת בתפישה של נס ובפתרון 'יהלום' מתוצרתה, לניהול יחידת מחשב בשיטת מיקור-חוץ. אנו משוכנעים כי החלפת המערכת הקיימת במוצר החדש מבית CA תאפשר לנו לשפר את הביצועים ואת שביעות רצון הלקוחות".

מאיר אדלר, CTO ב-CA, ציין כי "מערכת ניהול השירות החדשה של CA מבוססת על תהליכי ITIL V3, ותהווה אבן דרך במתן שירותים מבוססי ענן לאור תוכניותיה של נס לאפשר שירותי On Demand על בסיס התשתית האפליקטיבית של CA".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים