האם אפילו מנכ"ל גוגל כבר לא מתלהב מגוגל פלוס? לארי פייג' לא עדכן את הפרופיל שלו כבר חודש

בתגובה לאתר Network World, שהביע דאגה על כך שפייג' לא לוקח חלק בבייבי הפרטי שלו, מסרה גוגל: "איננו מגיבים על פרופילים אישיים, אבל חשוב לזכור ששיתוף בפעילויות יכול להיות פרטי או במעגלים" ● עם זאת, ייתכן שפייג' מסמן טרנד חדש בעולם הרשתות החברתיות, שכן לפי המספרים שפורסמו בבלוג 89n.com, ההודעות הציבוריות בגוגל פלוס פחתו ב-41% בחודשיים האחרונים

לארי פייג' – מנכ"ל וממייסדי גוגל (Google), הקפיד לספק דוגמה אישית ופתח פרופיל אישי ברשת החברתית החדשה של החברה, גוגל פלוס (+Google), מיד עם השקתה. אולם, האם ייתכן שההתלהבות הראשונית פחתה, ואפילו פייג' זנח את גוגל פלוס? כך או אחרת, די מדהים לגלות שפייג' לא דיווח מאום בגוגל פלוס כבר חודש – לפחות לא משהו גלוי לציבור – כך מדווח האתר Network World, שמודאג מאוד מכך שפייג' לא לוקח חלק בבייבי הפרטי שלו.

בתגובה ל-Network World אמר דובר של גוגל: "איננו מגיבים על פרופילים אישיים, אבל חשוב לזכור ששיתוף בפעילויות יכול להיות פרטי או במעגלים. כפי שכבר ציינו בעבר, אנו מבחינים שאנשים משתפים תוכן עם מעגל חברים אחד פי שניים עד שלושה יותר מאשר שיתוף ציבורי".

למרות הרמיזה של דובר גוגל, ייתכן שפייג' מסמן טרנד חדש בעולם הרשתות החברתיות, שכן לפי המספרים שפורסמו בבלוג 89n.com, ההודעות הציבוריות בגוגל פלוס פחתו ב-41% בחודשיים האחרונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים