מיקרוסופט: מנהל בכיר פוטר בגלל ציוץ בטוויטר על מכשיר עתידי של נוקיה

ג'ו מריני, עד לאחרונה מנהל תוכנית בכיר לפעילויות רשת בחטיבת מערכות הפעלה לסמארטפונים של הענקית מרדמונד, הפר כנראה את מדיניותה הקפדנית של החברה בנוגע לתקשורת חברתית, כאשר דיווח בטוויטר על מכשיר עתידי מתוצרת נוקיה, שמריץ את מערכת ההפעלה חלונות פון 7 ● "הזדמן לי לנסות דגם של מכשיר נוקיה, מהנחמדים שראיתי אי פעם", סיפר מריני בטוויטר ב-7 בספטמבר, וזמן קצר לאחר מכן פוטר

רגע עם טוויטר

מנהל בכיר במיקרוסופט (Microsoft) פוטר מעבודתו משום שצייץ בטוויטר (Twitter) על מכשיר עתידי של נוקיה (Nokia), עם מערכת ההפעלה חלונות פון 7. ג'ו מריני, עד לאחרונה מנהל תוכנית בכיר לפעילויות רשת בחטיבת מערכות הפעלה לסמארטפונים של הענקית מרדמונד, כנראה הפר את מדיניותה הקפדנית של החברה בנוגע לתקשורת חברתית, כאשר דיווח בטוויטר פרטים בנוגע למכשיר חדש עתידי מתוצרת נוקיה, שמריץ את מערכת ההפעלה חלונות פון 7.

"הזדמן לי לנסות דגם של מכשיר נוקיה, מהנחמדים שראיתי אי פעם", הוא סיפר בטוויטר ב-7 בספטמבר. "בקרוב גם אתם תוכלו, עם חלונות פון 7". ובדיווח נוסף הוא צייץ: "באופן כללי הייתי נותן לו 8. תחושת אחיזה יציבה, מצלמה טובה, וממשק המשתמש מגיב טוב", הוא כתב, אבל המשיך וציין כי לדעתו צריך להגדיל את המסך.

זמן קצר לאחר מכן הוא "נעלם מהרדאר", מיד לאחר שנאם בשבוע שעבר בוועידה של מיקרוסופט בקליפורניה, בנושא בקרה בדפדפן אינטרנט אקספלורר 9. החברה אישרה שהוא כבר אינו עובד שלה, אך סירבה לפרט את הסיבה.

"באופן שגרתי איננו דנים בעניינים אישיים, אך יכולים לאשר שג'ו מריני אינו עובד עוד במיקרוסופט", ציין דובר החברה.

באחרונה החלה מיקרוסופט להציב תנאים דרקוניים לעיתונאים המקבלים אפשרות לסיקור מוקדם של מוצרים חדשים, עד כדי חתימה על הסכם אי חשיפה, החוסם באופן מפורש כל תיאור של הסיקור במדיות חברתיות. החברה אף ניתקה את חיבורי האינטרנט מחדרי הסיקור כדי להבטיח ששום פרט לא ידלוף.

מכל מקום, אין ספק שמיקרוסופט להוטה מאוד להצליח עם המכשירים החדשים שתשיק בשיתוף פעולה עם נוקיה. רק באחרונה אמר המנכ"ל, סטיב באלמר, כי החברה פועלת בקפדנות מול היצרניות, מתוך כוונה להשיג שילוב יעיל של חומרה ומערכת הפעלה, כמו זה שאפל (Apple) הצליחה בו כל כך.

בהתחשב בחוסר הפופולאריות הנוכחי של מכשירי חלונות פון, כמו גם העמדה הנחותה כעת של נוקיה בתחום, החברה מקווה שהשותפות עם נוקיה תספק מכשירים מיוחדים ויוצאי דופן, ש-"ירגיעו" את ההתלהבות של המשתמשים ממכשירי אנדרואיד ו-iPhone. נראה שבקרוב מאוד יוצגו בשווקים מכשיר או מכשירים חדשים פרי השותפות מיקרוסופט-נוקיה, אם החברות רוצות להיות נוכחות בשוק ברבעון הרביעי והחשוב של השנה – הרבעון העמוס ביותר בתחום המכירות של מכשירים ניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים