פלאפון הטמיעה כלי BI של קליק-וויו; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת של קליק-וויו הותקנה בחטיבת ההנדסה ותפעול הרשת של פלאפון וכן בחטיבת התוכן והמוצרים ● יוחנן סולימניפור, מנהל מחלקת חקר ביצועים בפלאפון, "היישום שבוצע במסגרת הפרויקט מאפשר לנו לרכז בכלי אחד נתונים מכלל בסיסי המידע הרלוונטיים"

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

פלאפון שדרגה את מערכות ביצועי הרשת שלה, בפרויקט שהתבסס על כלים של חברת ה-BI קליק-וויו (QlikView) – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט הסתיים בימים אלו ונמשך כארבעה חודשים, הוא בוצע על ידי הצוותים המקצועיים של פלאפון ומומחי חברת קליק-וויו, והיקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

המערכת של קליק-וויו באה לענות על הצורך בניתוח ביצועי רשת התקשורת של פלאפון, ובתחקור תקלות ביצועים ברשת. הכלים הותקנו בחטיבת ההנדסה ותפעול הרשת וכן בחטיבת התוכן והמוצרים, ומשתמשים בהם עובדים רבים באופן יום יומי.

לדברי יוחנן סולימניפור, מנהל מחלקת חקר ביצועים בפלאפון, "היישום שבוצע במסגרת הפרויקט מאפשר לנו לרכז בכלי אחד נתונים מכלל בסיסי המידע הרלוונטיים. המדובר בנתוני ביצועים היסטוריים, נתוני ביצועים Near Real Time ונתונים אינפורמטיביים,  ובסך הכל ייצרנו כלי אחוד המשמש את כלל העובדים והמנהלים הרלוונטיים לתחום".

יוגב פלד, מנכ"ל משותף בקליק-וויו ישראל, אמר כי "היישום שהוטמע בפלאפון כולל מודלים לניתוח ביצועי רשתות הרדיו, מיתוג תקשורת, מודלים לניתוח ביצועי שרותי ערך מוסף, מודל לניתוח ביצועי ציוד קצה וניתוח תלונות לקוח, מודל לניתוח שימוש בפורטל פלאפון ומודל לניתוח שימוש ברומינג".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים