אנקור שדרגה את מערכות הגיבוי של EMC בפלאפון; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפרויקט נערך בשיתוף צוות התשתיות של אגף ההנדסה בפלאפון ואנשי צוות חטיבת פתרונות גיבוי והתאוששות של EMC ישראל ● הוא כלל שדרוג של מערכות דטה-דומיין מבית EMC המוטמעות בפלאפון ופועלות למניעת שכפול מידע - לגרסת DD880 ● כמו כן, שונו הגדרות השעתוק מחמישה אתרים לאתר מרכזי אחד להתאוששות מאסון ● המערכת החדשה מאפשרת גיבוי של בסיסי הנתונים הקריטיים של פלאפון וכן של כלל שרתי אגף ההנדסה בחברה

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

חברת אנקור, בשיתוף צוות התשתיות של אגף ההנדסה של פלאפון, השלימה פרויקט לשדרוג מערכות הגיבוי המרכזיות בחברת הסלולר. כמו כן, נטלו בו חלק אנשי צוות חטיבת פתרונות גיבוי והתאוששות (BRS) של EMC ישראל. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

מטרת השדרוג הייתה לתמוך במספר ההולך וגדל של הלקוחות, מנויי פלאפון, ובהתאם – במספר הרב של היישומים והשירותים שהחברה מציעה ללקוחותיה. זאת, תוך התמודדות עם הגידול הרב במידע ודרישות ביצועים גבוהות.

במסגרת הפרויקט שודרגו מערכות דטה-דומיין (Data Domain) מבית EMC המוטמעות בחברה ופועלות למניעת שכפול מידע – לגרסת DD880. זו מספקת קיבולת כפולה מהמערכת הקודמת, והיא מבוססת על ארכיטקטורת SISL (ר"ת Stream informed segmentation layout), המאפשרת ביצוע גיבויים בקצב של יותר מ-2,000 מגה לשנייה.

הגדרות השעתוק (רפליקציה) שונו מחמישה אתרים לאתר מרכזי אחד להתאוששות מאסון. המערכת החדשה מאפשרת גיבוי של בסיסי הנתונים הקריטיים של פלאפון וכן של כלל שרתי אגף ההנדסה בחברה.

לדברי איציק מילשטיין, מנהל תשתיות חומרה ותוכנה באגף ההנדסה של פלאפון, "מערכות האיחסון נמצאות בליבת התשתית שלנו, ומכאן חשיבותן הרבה. אנחנו פועלים באופן קבוע לשיפור וייעול מערכות האיחסון, מבלי לוותר על זמינות וביצועים מרביים".

הוא הוסיף, כי "ארכיטקטורת הגיבוי החדשה מאפשרת לנו ניהול מרכזי אחיד של כלל האתרים, ללא כל צורך בספריית קלטות ובתהליכים ידניים. כמו כן, המערכת מאפשרת שחזור בסיס נתונים גדול במהירות גדולה, גם כאשר היא מבצעת גיבויים של שרתים אחרים".

שאול וגן, מנהל מכירות ב-EMC ישראל, אמר ש-"הטכנולוגיה מאפשרת החלפת ראש למערכת ללא הגירת המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים