מנהלים באפל נועדו עם פעילים לשמירה על איכות הסביבה בסין

הפגישות התקיימו בעקבות ביקורת של הפעילים הירוקים שלפיה אפל לא מנטרת את תנאי העבודה במפעלים של הספקיות שלה ואת תהליכי הייצור שלהן ● בדו"ח שפורסם באחרונה נטען, כי הזיהום שגרמו שתי ספקיות של אפל הוביל לעלייה בשיעור של מקרי הסרטן בקרב אזרחים שמתגוררים בקרבת המפעלים

אפל (Apple) ניהלה מגעים עם פעילים לשמירה על איכות הסביבה בסין, לאחר שנמתחה ביקורת על השימוש שעושה ענקית ההיי-טק האמריקנית בחברות סיניות שמזהמות את הסביבה.

מארגון IPE (ר"ת Institute of Public and Environmental Affairs) מבייג'ינג נמסר, כי מנהלים מאפל נפגשו בתחילת החודש עם אנשי הארגון, בעקבות בקשה שהעבירו אנשי הארגון לחברה. ב-IPE רואים במגעים סימן חיובי, נוכח העובדה שזו הפעם הראשונה שבה מגיבה אפל לביקורת שמותחים הארגונים על התנהלות הספקיות שלה.

הביקורת נסבה על כך שאפל לא מנטרת את תנאי העבודה במפעלים של הספקיות שלה ואת תהליכי הייצור שלהן. בדו"ח שפורסם בחודש שעבר נטען, כי הזיהום שגרמו שתי ספקיות של אפל הוביל לעלייה בשיעור של מקרי הסרטן בקרב אזרחים שמתגוררים בקרבת המפעלים.

בפגישה השנייה מבין שתי הפגישות בין אנשיIPE  למנהלי אפל השתתפו מנהלים שממונים על שרשרת האספקה בחברה. מנהלי אפל הבטיחו, כי החברה תוסיף לשמור על קשר עם הארגונים ולשתף עמם פעולה – אמר וונג ג'ינג ג'ינג, סגן נשיא בארגון IPE. לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים