דיווחים: מיקרוסופט עשויה להגיש הצעה חדשה לרכישת יאהו!

על פי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, במיקרוסופט עצמה קיימים עדיין חילוקי דעות בעניין ולא התקבלה עדיין שום החלטה רשמית לחדש את המשא ומתן ● כזכור, בשנת 2008 דחתה יאהו! הצעת רכש של מיקרוסופט בסכום של 47.5 מיליארד דולרים ● לא ניתן היה לקבל תגובה מיאהו! ומיקרוסופט

בשערן של מניות יאהו! (Yahoo) נרשמה אתמול עלייה של 10% בעקבות דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס על כך שמיקרוסופט (Microsoft) עשויה להגיש הצעת רכש חדשה לרכישת יאהו!. על פי הדיווח, שנסמך על מקורות יודעי דבר, עשויה מיקרוסופט לצרף גורם נוסף לעסקה.

כזכור, בשנת 2008 דחתה יאהו! הצעת רכש של מיקרוסופט בסכום של 47.5 מיליארד דולרים. על פי הידיעה של רויטרס גם במיקרוסופט עצמה קיימים עדיין חילוקי דעות בעניין ולא התקבלה עדיין שום החלטה רשמית לחדש את המשא ומתן.

בחודש האחרון, בעקבות ההדחה של המנכ"ל קרול ברץ על ידי מועצת המנהלים של יאהו!, רבו השמועות על השתלטות אפשרית על יאהו!. לאחר שפורסמה הידיעה על העניין המחודש של מיקרוסופט רשם שערן של מניות יאהו!, שפורטל האינטרנט שלה עדיין נחשב לגדול ביותר בארצות הברית, את העלייה הגדולה ביותר ביום בודד מאז אוקטובר 2008 – עלייה של 1.46 דולרים – והגיע ל-15.92 דולרים.

דנה לנגקיק, דוברת יאהו!, סירבה למסור תגובה. לא ניתן היה לקבל תגובה ממיקרוסופט.

בהודעה שהופצה לעובדי יאהו! בחודש ספטמבר פורסם כי "מספר גורמים" מתעניינים בחברה. בשבוע שעבר אמר ג'ק מה, יו"ר חברת Alibaba Group Holding ש-40% ממניותיה מוחזקים על ידי יאהו!, שהוא "רוצה מאוד" לרכוש את יאהו!.

על פי סוכנות הידיעות בלומברג ניהלה חברת ההשקעות Silver Lake דיונים על עסקה לרכישת יאהו!, ביחד עם Alibaba וחברת Digital Sky Technologies מרוסיה. על פי מקור שביקש לשמור על עילום שם הגישה כבר Silver Lake הצעה ראשונית אך הדיונים נמצאים עדיין בשלבים מוקדמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים