מטריקס ו-HP ישדרגו את מערכות הליבה של בנק יהב; ההיקף: 1.5 מיליון שקלים

הפרויקט כולל מעבר משרתי Alpha לשרתי Itanium - הפלטפורמה החדשה של HP ● מטריקס תבצע במסגרת הפרויקט את הסבת מערכת הליבה הבנקאית BankWare לסביבה התשתיתית החדשה אשר מחליפה את שרתי ה-Alpha עליהם פעלה BankWare קודם לכן

בנק יהב החל פרויקט לשדרוג תשתיתי של מערכות הליבה הבנקאיות. הפרויקט כולל מעבר משרתי Alpha לשרתי Itanium – הפלטפורמה החדשה של HP. אגף המיחשוב של בנק יהב יבצע את השדרוג של המערכות הבנקאיות שפותחו באופן עצמאי על ידו לסביבה החדשה. מדובר במערכות המפעילות את פקדונות הציבור, הלוואות, קופות גמל, קרנות השתלמות, כרטיסי אשראי ועוד . היקף הפרוייקט נאמד בכמיליון וחצי שקלים.

מטריקס תבצע במסגרת הפרויקט את הסבת מערכת הליבה הבנקאית BankWare לסביבה התשתיתית החדשה אשר מחליפה את שרתי ה-Alpha עליהם פעלה BankWare קודם לכן. מערכת BankWare משמשת עבור ניהול האשראי, הנה"ח של קופות הגמל, והמערך המינהלי המשותף למערכות.

במסגרת הפרויקט מבצעת HP את פרויקט שדרוג השרתים ל-Itanium ומחשבי הגיבוי הנמצאים באתר הגיבוי של הבנק. כמו כן מבצעת HP את פרויקט העברת תשתיות התוכנה של הבנק שעבדו בסביבת ה-Alpha אל הסביבה החדשה.

לדברי גדי דודיאן, מנהל אגף המיחשוב בבנק יהב, "שדרוג תשתית השרתים באתר הראשי ובאתר הגיבוי לסביבת Itanium, ישמש כבסיס טכנולוגי מצויין עבור השנים הבאות בבנק. בעקבות השדרוג אנו צופים שיפור מיידי בביצועים, בשל המבנה המודולרי של שרתי Itanium, אשר יאפשר לנו להגדיל את כוח המיחשוב של הבנק בעתיד לפי הצורך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים