למעלה מ-500 אלף יישומים הועלו לאנדרואיד מרקט

לשם השוואה, לחנות היישומים של אפל הועלו עד היום כ-600 אלף יישומים ● עם זאת, לפי חברת המחקר research2guidance, במשך הזמן הוסרו כ-37% מהיישומים שהועלו לחנות היישומים של אנדרואיד, בעוד שאחוז היישומים שהוסרו על ידי אפל עומד על כ-24% בלבד ● בשורה התחתונה, נכון לסוף הרבעון השלישי של 2011, הציגה אפל 459,859 יישומים פעילים לעומת 319,161 יישומי אנדרואיד שפעילים במרקט

במהלך ספטמבר האחרון עבר מספר היישומים שהועלו לאנדרואיד מרקט (Android Market) לראשונה את קו החצי מיליון, וזאת לעומת כ-600 אלף יישומים שהועלו בהצלחה עד היום לחנות היישומים של אפל (Apple), ה-AppStore. עם זאת, לפי חברת המחקר research2guidance, במשך הזמן הוסרו כ-37% מהיישומים שהועלו לחנות היישומים של אנדרואיד מסיבות שונות ומשונות, בעוד שאחוז היישומים שהוסרו על ידי אפל עומד על כ-24% בלבד.

לפי research2guidance, כ-78% מהיישומים שהוסרו מהאנדרואיד מרקט היו יישומים חינמיים, מה שמצביע על כך שמפתחי יישומים שדורשים תמורה עבור היישומים שלהם משקיעים מאמצים גדולים יותר באיכותם, וזאת במטרה להבטיח שהם יישארו זמן ממושך יותר בחנות.

בנוסף, מציינים אנשי research2guidance, אחת הסיבות לפער בין החנויות של שתי הפלטפורמות היריבות היא העובדה שאפל מציבה תנאי העלאת יישומים נוקשים יותר לעומת גוגל (Google). תנאים אלו מונעים העלאת יישומי מבחן וניסיון או יישומים באיכות נמוכה. לעומת זאת, ניתן להבחין באנדרואיד מרקט במספר רב של יישומי מבחן, ובמקביל גם בהעלאות של תכנים שמטרתם לפגוע במשתמשים תמימים.

אחוז ההסרה בחנות היישומים של חלונות פון (WP7 Market Place) עומד נכון להיום על 13% בלבד, אך מדובר בחנות שפעילה רק קצת יותר משנה, ורבים מהיישומים שבה, שגם כך כמותם נמוכה ביותר לעומת ההיצע של המתחרות, מהווים יישומים של מפתחים שבודקים עדיין את הפוטנציאל של החנות. חברת המחקר הוסיפה שתקופת הזמן המקבילה לקיומה של אנדרואיד מרקט הוסרו רק 14% מהיישומים, והניקיון המשמעותי הראשון הגיע רק בשלהי 2010.

בשורה התחתונה, נכון לסוף הרבעון השלישי של 2011, הציגה אפל 459,859 יישומים פעילים לעומת 319,161 יישומי אנדרואיד שפעילים במרקט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים