מידעטק הטמיעה מערכת ERP בפלציב ובחברה הבת פומוטיב; ההיקף: מיליון שקלים

הטמעת המערכת בפלציב בוצעה תוך הגדרה של תהליכי עבודה המשלבים את פעילויות המחלקות השונות בחברות על גבי מערכת רב חברתית אינטגרטיבית אחת, כולל עבודה עם מסופונים לניהול המלאי וחיבור למערכת רצפת הייצור ● יצחק ריבלין, מנהל מערכות המידע בפלציב, "מערכת ה-Priority מסייעת לפלציב להפוך לחברה רב לאומית המייצרת ומשווקת ברחבי העולם"

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת ERP מסוג Priority בפלציב, מהחברות המובילות בעולם בייצור, פיתוח תכנון ושיווק של מוצרים בשלבי עיבוד שונים, מחומרי פוליאתילן מוקצף מצולב בעל תאים סגורים וגומי סינטטי. מערכת ה-Priority הוטמעה גם בחברות הבת של פלציב, פומוטיב, המייצרת בישראל וברומניה גופים תלת מימדיים לאיטום ולריסון תנודות ורעשים לתעשיית הרכב ובפלציב צפון אמריקה, המייצרת ומשווקת את מוצרי פלציב בארה"ב וקנדה. עלות הפרויקט ב-2 החברות מוערכת בכמיליון שקלים.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אמרה כי "הטמעת המערכת בפלציב בוצעה תוך הגדרה של תהליכי עבודה המשלבים את פעילויות המחלקות השונות בחברות על גבי מערכת רב חברתית אינטגרטיבית אחת, כולל עבודה עם מסופונים לניהול המלאי וחיבור למערכת רצפת הייצור. היישום כלל הטמעה של מודול הבטחת איכות מפיתוח מידעטק המאפשר לפלציב לעמוד בתקני איכות מחמירים ובניהם תקני האיכות של תעשיות הרכב בעולם".

לדברי יצחק ריבלין, מנהל מערכות המידע בפלציב, "אחת המטרות המרכזיות של הפרויקט הייתה לייצב בעיות מלאי שהיו באתר ונבעו מפריסת השטח הרחבה במפעל. ניתן לומר שבאמצעות הטמעת מערכת עבודה עם מסופונים למחסנאים אנו בדרך להשגת מטרה זו. בנוסף – מערכת ה-Priority מסייעת לפלציב להפוך לחברה רב לאומית המייצרת ומשווקת ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים