קבוצת יעל שידרגה את מערכת זימון התורים של שירותי בריאות כללית; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת המשודרגת תאפשר לנציגי השירות של מוקד הרפואה המקצועית להקטין את העומס, לקצר את זמני השיחה ולפשט את תהליך זימון התורים ● המערכת החדשה עולה בימים אלה כפיילוט ותוך מספר חודשים יעשו בה שימוש כ-500 מוקדנים

קבוצת יעל שידרגה את מערכת זימון התורים הממוחשבת בשירותי בריאות כללית. המערכת המשודרגת תאפשר לנציגי השירות של מוקד הרפואה המקצועית להקטין את העומס, לקצר את זמני השיחה ולפשט את תהליך זימון התורים. היקף הפרויקט מסתכם במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט המירה יעל את ממשק המשתמש של המערכת בשכבת תצוגה חדשה ובממשק משתמש חדש, ידידותי ועשיר. המערכת החדשה הינה מערכת Client-Server, כאשר צד השרת נשאר בשפת אינגרס, והלקוח מדבר עם השרת באמצעות Web Services חדשים שפותחו במיוחד עבור המערכת. צד הלקוח כולו נכתב בשפת Silverlight 4.0 ועושה שימוש בבסיס נתונים MSSQL2008.

המערכת החדשה עולה בימים אלה כפיילוט ותוך מספר חודשים יעשו בה שימוש כ-500 מוקדנים. בשלב א' תאפשר המערכת להזמין תורים רק לרופאים מקצועיים והיא תורחב בעתיד גם להזמנת תורים למכונים, בתי חולים ועוד.

המערכת מאפשרת לבצע באופן אוטומטי זימון תור עתידי או ביטולו, עדכון כתובת וטלפון של הלקוח, צפייה בהיסטוריית המטופל, צפייה בתורים עתידיים, הצגת הנחיות  למטופל, כולל הנחיות הגעה, והנחיות רפואיות לקראת בדיקה.

יעל חסון, מנהלת אגף יישומים עסקיים  בקבוצת יעל, אמרה כי "המערכת אשר פותחה על ידינו מבוססת על טכנולוגיית silverlight של מיקרוסופט (Microsoft), שאינה תלויה בסוג הדפדפן, במערכת ההפעלה, ובסוג המכשיר בו היא רצה. המערכת שמה את כללית ואת קבוצת יעל בקדמת הטכנולוגייה העסקית של היום".

רחל ברקוביץ, מנהלת מחלקת יישומי מידע בקהילה בשרותי בריאות כללית, שהייתה אחראית על הפרויקט, אמרה כי "מטרת הפרויקט הייתה לשפר את זמני תגובה של המוקדנים ב-Call Center שלנו, שהוא הגדול בארץ. עם עליית הפרויקט לאויר בימים אלה, כבר במדידות ראשונות אנחנו רואים שיפור בזמני התגובה ובשביעות רצון המוקדנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים