משה הילל, טקסס אינסטרומנטס ישראל: "מטרתנו לסייע למפתחים לפתח בזריזות ולהגיע מהר לשוק"

"התחום האנלוגי והמערכות משובצות המחשב נמצאים במיקוד של טקסס אינסטרומנטס בשנים האחרונות", אמר הילל, מנכ"ל הסניף הישראלי של החברה ● הוא התייחס בנוסף לעסקה שבמסגרתה רכשה טקסס אינסטרומנטס את נשיונל סמיקונדוקטור ואמר, כי "השלמתה מאפשרת לנו להגדיל את הנוכחות שלה בשוק, עם עוד מוצרים אנלוגיים מובילים, יכולת ייצור טובה יותר וצוות המכירות והיישומים הגדול ביותר בתעשייה"

"הלקוחות שלנו הם המפתחים. החברה חרתה על דגלה לעזור למפתחים לפתח באופן זריז ולסייע להם להגיע במהירות לשוק, עם מוצרים בעלי ביצועים גבוהים ודלי הספק, אשר עונים על האתגרים של תכנון מערכות מתוחכמות ומהירות", כך אמר משה הילל, מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) ישראל.

הילל דיבר בפתחו של כנס TI Technology Day Israel 2011, אותו ערך הסניף הישראלי של החברה, בשיתוף אבנט ישראל. הכנס נערך היום (ג') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. לאירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-600 מלקוחות החברה, מהנדסים ומנהלים ממגוון חברות פיתוח ישראליות – החל מחברות סטארט-אפ ועד לחברות גדולות ומבוססות. מנחה הכנס היה פלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים.

"אנחנו מציגים בכנס את החידושים האחרונים של טקסס אינסטרומנטס, שהודיעה באחרונה על השלמת הרכישה של נשיונל סמיקונדקטור (National Semiconductor), שמתמחה בתחום האנלוגי והמערכות משובצות מחשב (Embedded Processing)", אמר הילל. "אנחנו מציגים כאן את המגמות המרכזיות בתחומי ה-Power supply solutions ,Data Converters ,MSP430 ,C2000 ,DaVinci ,Stellaris ARM Cortex ,OMAP, וידיאו ועוד". הוא הוסיף, כי "הכנס השנה מספק פלטפורמה חשובה עבור לקוחותינו. ביכולתם להיחשף לחידושים האחרונים של טקסס אינסטרומנטס בתחום האנלוגי והמערכות משובצות המחשב – שני תחומים שנמצאים במיקוד של החברה בשנים האחרונות".


צילום ועריכת וידיאו: גיא רז

לסניף הישראלי של טקסס אינסטרומנטס יש שתי פעילויות, אמר הילל: האחת היא פיתוח בתחומי Wireless LAN ו-BT (בלוטות'). "יש לנו צוות מומחים לתחומים הללו ואנחנו מכירים אותם היטב ולעומק. אנחנו מסוגלים לערוך אינטגרציה מלאה של Wireless LAN ,BT ,GPS ורכיבי תקשורת נוספים, וליצור מערכת אחת אינטגרטיבית". התחום השני, ציין הילל, הוא "מכירות ויישומים של החברה. אנחנו מספקים מענה לשוק ה-OEM המפתח מערכות".

"בעקבות השלמת עסקת הרכישה של נשיונל סמיקונדוקטור (העסקה, שבוצעה תמורת 6.5 מיליארד דולרים, הוכרזה באפריל השנה והושלמה לפני ימים אחדים) ייהפכו 5,000 עובדי נשיונל לעובדי טקסס אינסטרומנטס. תהליך מיזוג נשיונל בתוך חטיבת המוצרים האנלוגיים של טקסס אינסטרומנטס יתחיל באופן מיידי. שתי החברות יספקו ביחד היצע של כ-45 אלף מוצרים אנלוגיים וכוח מכירות הגדול פי 10 מזה שהיה לנשיונל עד כה". הילל הוסיף, כי "השלמת הרכישה מאפשרת לטקסס להגדיל את הנוכחות שלה בשוק, עם עוד מוצרים אנלוגיים מובילים, יכולת ייצור טובה יותר וצוות המכירות והיישומים הגדול ביותר בתעשייה. ביחד נשרת יותר לקוחות ביותר שווקים".

דני קורן, מנכ"ל אבנט ישראל. צילום: קובי קנטורהילל סיכם בציינו, כי "המסר שלי לבאי הכנס הוא שניתן לפתח ולהביא לשוק מערכת שלמה מבוססת רכיבים של טקסס אינסטרומנטס במהירות ויעילות רבה".

"הכנס – יום חשוב לתעשייה"

דני קורן, מנכ"ל אבנט ישראל, אמר ש-"זהו יום חשוב עבור תעשיית ההיי-טק בישראל. אבנט משווקת רכיבים של טקסס אינסטרומנטס ושל נשיונל בכל העולם, ובכלל זה בישראל. היא גם המפיצה הגדולה בעולם של שתי החברות, עם מחזור מכירות שנתי של כשני מיליארד דולרים ועם מלאי נתון של 300 מיליון דולרים". הוא הוסיף, כי אבנט משווקת ומפיצה מוצרים של חברות נוספות, וכי מחזור המכירות השנתי הכולל שלה עומד על 26 מיליארד דולרים. קודן ציין, כי בנוסף, נערכים שיתופי פעולה טכנולוגיים בין שתי החברות.

"בישראל, חצינו השנה את רף המכירות של 100 מיליון דולרים", סיים קורן. "אנחנו חברת שיווק הרכיבים הגדולה בארץ".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ווידסלבסקי יוסף

    האם מישהוא יכול לחזור אלי עם תשובה איך משנים את התדר של מכם לגילוי מטוסים ?

אירועים קרובים