דיווחים: מחשבי iPad 3 יושקו במרץ

במפעלים בסין נערכים להתחיל בייצור של מחשבי iPad מהדור החדש בחודש ינואר הקרוב - על פי ידיעה שהופיע בבלוג ביפאן ונסמכת על מקורות באסיה ● עוד נטען בידיעה כי ממדי הצג יהיו זהים, אך לא ידוע עדיין אם האבחנה שלו תהיה גבוהה יותר ותגיע לרמה של Retina Display, כמו במכשירי iPhone 4 ו-iPhone 4S

יתכן שמחשבי iPad 3 יושקו כבר בחודש מרץ – על פי ידיעה שהופיע בבלוג ביפאן ונסמכת על מקורות באסיה, שטוענים כי במפעלים בסין נערכים להתחיל בייצור של מחשבי iPad מהדור החדש בחודש ינואר הקרוב.

עם זאת, על פי הידיעה יתכן שהמחבר המותקן בעריסה של מחשבי iPad החדשים יהיה בעל ממדים קטנים יותר (אם כי מספר הפינים יהיה זהה), דבר שעלול ליצור בעיות תמיכה בציוד היקפי שנרכש עבור מחשבי iPad מדורות קודמים. עוד נטען בידיעה כי ממדי הצג יהיו זהים, אך לא ידוע עדיין אם האבחנה שלו תהיה גבוהה יותר ותגיע לרמה של Retina Display, כמו במכשירי iPhone 4 ו-iPhone 4S.

כזכור, ההשקה של מחשבי iPad 2 נערכה במרץ 2011, כך שלא יהיה זה מפתיע אם אכן יושקו מחשבי iPad 3 במרץ 2012. עם זאת, אם, על פי דיווחים אחרים, יבחרו באפל (Apple) לצייד את מחשבי iPad 3 במעבדי A6 החדשים, יתכן שההשקה תידחה ליוני 2012 או אף מאוחר יותר, בהתאם להתקדמות הפיתוח של מעבדים אלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים