אנונימוס מאיים להפיל את אתר האינטרנט של פוקס ניוז

בסרטון וידיאו שפורסם על ידי ארגון ההאקרים אנונימוס מאיימים חבריו להפיל בחמישה בנובמבר את אתר האינטרנט של רשת פוקס ניוז בשל "הסיקור המוטה", לטענת חברי הארגון, של ההפגנות המתנהלות בערים שונות בארצות הברית תחת הסיסמה Occupy Wall Street ● בעבר איימו חברי הארגון להפיל בחמישה בנובמבר את אתר פייסבוק, אך לא ברור עד כמה היו איומים אלה רציניים

בסרטון וידיאו שפורסם על ידי ארגון ההאקרים אנונימוס מאיימים חבריו להפיל בחמישה בנובמבר את אתר האינטרנט של רשת פוקס ניוז (Fox News). זאת בשל "הסיקור המוטה", לטענת חברי הארגון, של ההפגנות המתנהלות בערים שונות בארצות הברית תחת הסיסמה Occupy Wall Street.

"הרשת ממשיכה להפיץ תעמולה ימנית ושמרנית כנגד המוחים" ומשום כך מתכוונים חברי הארגון "להשמיד את אתר האינטרנט של פוקס ניוז", על פי הדוברים בסרטון שפורסם. "מאחר והם לא מתכוונים לחדול מלהשמיץ את המוחים, אנו נסגור אותם".

בעבר איימו חברי הארגון להפיל בחמישה בנובמבר את אתר פייסבוק (Facebook), אך לא ברור עד כמה היו איומים אלה רציניים.

חמישה בנובמבר ידוע כ-'ליל גאי פוקס', לציון המזימה שנכשלה, בשנת 1604, לפוצץ את הפרלמנט הבריטי ולרצוח את מלך אנגליה ג'יימס הראשון. דמותו של פוקס שימשה השראה בסרט הידוע "ונדטה", אשר מספר על לוחמי חירות שפועלים כנגד משטר פשיסטי. המסכה של גאי פוקס שעוטים לוחמי החירות בסרט "ונדטה" הפכה לסמל של ארגון אנונימוס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים