סיטריקס רכשה את App-DNA, המתמחה בהגירת יישומים לענן

מטרת הרכישה היא להשתמש בטכנולוגיה של App-DNA בכדי לסייע ללקוחות להאיץ את פריסת שולחנות העבודה הווירטואליים בארגונם ● מארק טמפלטון, מנכ"ל סיטריקס: הצירוף של App-DNA יסייע ללקוחותינו למנף יכולות עסקיות ותפעוליות ביצירת סביבת עבודת מיחשוב וירטואלית" ● תנאיה הפיננסיים של העסקה לא נמסרו לפרסום

מארק טמפלטון, נשיא ומנכ"ל סיטריקס. צילום: פלי הנמר

סיטריקס (Citrix), המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, הודיעה הבוקר (ד') על רכישת חברת App-DNA, המתמחה בניהול והגירת יישומים לפלטפורמת מיחשוב ענן. את ההודעה על כך מסרה החברה בכנס המשתמשים השנתי שלה, Citrix Synergy 2011, שנערך השבוע בברצלונה. תנאיה הפיננסיים של העסקה לא נמסרו לפרסום.

הטכנולוגיה של App-DNA, עד כה שותפה עסקית של סיטריקס, מוסיפה נדבך חשוב לאסטרטגיית שולחנות העבודה של סיטריקס, שמטרתה לסייע ללקוחות להאיץ את פריסת שולחנות העבודה הווירטואליים בארגונם. המוצר של App-DNA, שנקרא AppTitude, נותן לארגונים גישה מהירה לפורטפוליו היישומים ולתוכניות ההגירה שלהם. כחלק ממודל הטרנספורמציה של סיטריקס, יספק המוצר ללקוחות מידע שעתיד לעזור להם לתכנן ולבצע טוב יותר את העברת שולחנות העבודה והיישומים הווירטואליים בארגון, לכלל המשתמשים. בנוסף, יאפשר הפתרון ביצוע אנליזת פורטפוליו היישומים בארגון בצורה מהירה, הגירה חכמה של היישומים והעברתם כחבילות באופן אוטומטי (Automated Application Packaging).

מארק טמפלטון, מנכ"ל סיטריקס, אמר במליאת הפתיחה של הכנס בברצלונה, כי לקוחות מעוניינים להתקדם מהר יותר לעידן שולחנות העבודה הווירטואליים, אך הם אינם יודעים כיצד לפתח את תיק היישומים שלהם. "הפתרון של App-DNA מספק ללקוחות מפת דרכים ברורה ויכולת לבצע אוטומטיזציה של תהליך ההגירה של היישומים אל סביבות העבודה הווירטואליות החדשות. כחלק מהאסטרטגיה של סיטריקס לפריסת שולחנות עבודה וירטואליים בארגון, הצירוף של App-DNA יסייע ללקוחותינו למנף יכולות עסקיות ותפעוליות ביצירת סביבת עבודת מיחשוב וירטואלית".

סיטריקס, כאמור, מיוצגת מתחילת דרכה בישראל על ידי קבוצת אמן – אחת מחברות ה-IT הוותיקות בישראל המעסיקה כ-1,000 עובדים. הקבוצה, שהמתמחה בפתרונות, שירותים ומוצרים בעולם התוכנה, מייצגת את סיטריקס גם בארצות בפולין וברוסיה, שם הקימה חברות בנות. לצד סיטריקס, מייצגת אמן בין היתר גם את HP, אינפורמטיקה (Informatica), טריליום (Trillium), סימנטק (Symantec) ועוד.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

טמפלטון מכריז על רכישת App-DNA. צילום: פלי הנמר

כנס המשתמשים השנתי של סיטריקס לאזור EMEA מתקיים השבוע בברצלונה. צילום: פלי הנמר

הסיבות בגינן רכשה סיטריקס את App-DNA ולמה זה טוב למשתמשים. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים