הדיון בתביעה של אורקל נגד גוגל נדחה ל-2012

הדיון נדחה לשנה הבאה, על פי ההערכות, בכדי לעודד את אורקל להגיע לפשרה ולהבהיר לגוגל שהיא עלולה להפסיד במשפט ● בנוסף, השופט חילק את הדיונים בתיק לשלושה שלבים

"המשפט לא ייפתח בשנת 2011", כך השיב השופט ויליאם אלסופ לפנייה של גוגל (Google) שהוגשה השבוע בבקשה לקבלת הבהרות לגבי התביעה שהגישה נגדה אורקל (Oracle). זאת, לאחר שהדיון הראשון, שנקבע לתאריך של חג ההודיה, נדחה.

עוד הבהיר השופט, כי הדיונים יתחלקו לשלושה: בשלב הראשון יידונו הטענות של אורקל על הפרה לכאורה של זכויות יוצרים, בשלב השני יועלו הטענות על הפרה לכאורה של זכויות בפטנטים ובשלב השלישי – כל שאר הטענות. הצדדים יכולים להגיש השגות על תוכנית זו עד 18 בנובמבר.

הסכסוך בין אורקל לגוגל נסב על השימוש בשפת ג'אווה (Java) במערכות אנדרואיד (Android). זאת, לאחר שהזכויות על שפת ג'אווה עברו לאורקל עם הרכישה של סאן (Sun), שפיתחה את השפה הזו. בספטמבר ביקש השופט אלסופ מהמנכ"לים של אורקל וגוגל, לארי אליסון ולארי פייג', להתפשר בסוגיה, אולם נראה שניסיון הפשרה לא עלה יפה. אורקל דורשת פיצויים בסכום של 1.16 מיליארד דולרים.

פלוריאן מילר, מומחה לפטנטים, מעריך שהמגמה של השופט היא לעודד את אורקל להגיע לפשרה ולסייע לגוגל להבין שהיא עלולה להפסיד במשפט, ומשום כך הוא דוחה את המשפט ומפצל את הדיון לחלקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים