מכללת צפת שדרגה את מערך התקשורת והאבטחה עם פתרונות של סיסקו; ההיקף: מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה המכללה מערכות Network Firewall של סיסקו, בהתבסס על ASA Service Module לתשתית המיתוג המרכזית שלה ● כמו כן, הניהול המאובטח של הגישה לרשת שלה יתבצע באמצעות פתרון Cisco Identity Services Engine ● בנוסף, המכללה תטמיע פתרונות של סיסקו שיאפשרו לסטודנטים לצפות בהרצאות מהמכשירים הניידים שלהם

מכללת צפת ביצעה באחרונה פרויקט לשדרוג מערך התקשורת והאבטחה שלה למערכות Network Firewall של סיסקו (Cisco). זאת, בהתבסס על ASA Service Module לתשתית המיתוג המרכזית של המכללה. כמו כן, הניהול המאובטח של הגישה לרשת שלה יתבצע באמצעות פתרון Cisco Identity Services Engine. ההיקף הכולל של הפרויקט נאמד במיליון שקלים.

בנוסף לשדרוג מערך האבטחה, המכללה תטמיע את הפתרונות Cisco Digital Media System ו-Cisco Show & Share, המאפשרים לסטודנטים לצפות בהרצאות מוקלטות מכל מקום מבלי להיות בקמפוס במחשבים הניידים, הטלפונים החכמים או הטאבלטים שלהם. המערכות הללו משתלבות על גבי תשתיות התקשורת, על מנת לספק תכנים חכמים מבוססי וידיאו מכל מקום, לכל מכשיר ובכל זמן.

הפתרונות יוטמעו במכללת צפת על ידי בזק בינלאומי, שהינה "שותפת זהב" של סיסקו.

לדברי שי מור, מנהל המגזר הציבורי בסיסקו, "החברה רואה את הקשר בינה לבין האקדמיה והחינוך כאסטרטגי מצד אחד, אך גם כקשר של שליחות וציונות. סיסקו מפתחת פתרונות רבים המיועדים למגזר החינוך והאקדמיה".

נסי אוטמזגין, מנמ"ר מכללת צפת, אמר ש-"הסטודנטים שלנו ניידים מאוד ומשתמשים בפלטפורמות מתקדמות כגון מחשבים ניידים, טלפונים חכמים וטאבלטים, על מנת לצרוך תוכן מכל מקום ובכל זמן. לכן, נדרשנו לאפשר גישה מתקדמת למידע אך, במקביל, לשמור על רמות אבטחת מידע וזמינות גבוהה של תשתיות הרשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים