לכבוד ליל כל הקדושים: עובדי גוגל יצרו שירבוט מגילוף דלועי ענק

סופיה פוסטר-דימינו, אחת מיוצרי השירבוגוגלים של גוגל סיפרה, כי היא ועמיתיה השיגו חצי תריסר דלועי ענק מקליפורניה, ובילו 8 שעות בגילופם בקרבת מאונטיין ויו על מנת ליצור שירבוט מיוחד לכבוד ליל כל הקדושים ● כמה מהיוצרים אף לבשו את תחפושותיהם תוך כדי הגילוף

ליל כל הקדושים (Halloween) קשור עוד מימי הקלטים למכשפות ולשדים שאנשים מתחפשים להם כדי להפחיד את הרוחות העולות מעולם המתים ולמנוע מהן להיכנס לתוך בני אדם. גם לפידי הדלועים המנוקבים בפרצוף מפחיד שמונחים בתוכם נרות דולקים מיועדים לגרש את הרוחות.

אבל הגוגליסטים האם אנשים נחמדים, שרק רוצים שהעולם יהיה מקום נחמד ומדעי יותר, אז הם לא מתעסקים במכשפות ובדברים מפחידים, ושירבוגוגל ליל כל הקדושים הוא מבחינתם מעשייה תמימה ומתוקה.

סופיה פוסטר-דימינו, אחת מיוצרי השירבוגוגלים של גוגל (Google), מסבירה בבלוג של החברה, כי היא ועמיתיה השיגו חצי תריסר דלועי ענק מקליפורניה, ובילו 8 שעות בגילופם בקרבת מאונטיין ויו. ולא סתם דלועי ענק, הגדול שבהם מוערך במשקל של כמעט 600 ק"ג. כמה מהיוצרים אף לבשו את תחפושותיהם, למרות שגם מי שיביטו היטב לא יצליחו ממש לזהות את היוצרים. הסרטון שלפניכם מציג את יצירת השירבוגוגל החל מן ההתחלה ועד לתוצאה הסופית – השירבוט הידוע של גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים