IFN הטמיעה מערכת ארכיון וניהול מסמכים של פיילנט-יבמ בישראכרט; ההיקף: מיליון שקלים

המערכת תהווה פתרון כלל ארגוני לניהול המידע בישראכרט, שיכלול אפשרות לשלוח את פירוט החשבון החודשי של הלקוחות ישירות למייל הפרטי שלהם, במקום לשלוח עותק מודפס ● בשלב הראשון של הפרויקט הוטמעה מערכת פירוט חשבונות בהיקף גדול ● בשלבים הבאים תסב IFN את הארכיון של ישראכרט, תפתח ממשק אחזור לכל נציגי החברה ותבצע התממשקות בין המערכת המוטמעת למערכות הליבה בארגון ולמערכת בירורי חו"ל

IFN מקבוצת יעל הטמיעה בישראכרט מערכת ארכיון וניהול מסמכים ממוחשבת של פיילנט מבית יבמ (FileNet IBM). הפרויקט, שבוצע בשיתוף אגף מערכות מידע של ישראכרט, החל במאי השנה וצפוי להסתיים בסוף 2012. היקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים.

המערכת תהווה פתרון כלל ארגוני לניהול המידע בישראכרט. היא תאפשר לחברת כרטיסי האשראי לבצע מהפכה ירוקה ולשלוח את פירוט החשבון החודשי של הלקוחות ישירות למייל הפרטי שלהם, במקום לשלוח עותק מודפס בדואר.

בשלב הראשון של הפרויקט, שהסתיים ועלה לאוויר בימים אלה, הוטמעה מערכת פירוט חשבונות בהיקף גדול שכוללת את פירוטי העסקות שמקבלים לקוחות ישראכרט במייל מדי חודש. כל הפירוטים (Statements) הוטענו למערכת החדשה. כמו כן, בוצעה במסגרת הפרויקט אינטגרציה למערכות התשתית בישראכרט.

מישראכרט נמסר, כי המעבר מעותקים מודפסים לאי-מייל מהווה חיסכון לחברה והוא גם צעד לעולם "ירוק" יותר.

בחלק השני של הפרויקט, שהחל בימים אלה, תסב IFN את הארכיון של ישראכרט, כולל פתרון חדר סריקה מרכזי, ותפתח ממשק אחזור, שישמש את כלל הנציגים של החברה במוקדים השונים. בשלב השלישי, שיחל בסוף 2012, תבוצע התממשקות בין המערכת המוטמעת למערכות הליבה בארגון ולמערכת בירורי חו"ל.

בהיבט הטכנולוגי, המערכת המוטמעת מבוססת על תשתית WebSphere Content CollectorP8 ומערכת פיילנט – שתיהן של יבמ. המערכת החדשה תשמש כפתרון מרכזי, שיספק שירותים עבור 1,600 משתמשים בארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים