עמנואל הלאצ'ב, ריקו: "המטרה – לנהל את השינוי העסקי בארגונים באמצעות ניהול ההדפסה"

"ניהול מושכל של כלל ההדפסה הארגוני מביא לניצול ולמיטוב התהליכים בתחום", אמר הלאצ'ב, יועץ תפעול להדפסה בחברה ● הוא ציטט מחקרים שמהם עולה, כי 60% מהעסקים בעולם אינם יודעים כלל מהי עלות ההדפסה הארגונית שלהם ● הסיבה לכך, ציין, היא שהמשאבים לעולם ההדפסה מגיעים ממגוון מקורות בארגון - מיחשוב, תפעול, מיקור-חוץ ועוד

"הוצאות התפעול של כלל ההדפסה הארגונית מהוות מרכיב משמעותי. לכן, נדרש לצמצם את העלויות ולנהל את ההדפסה", כך אמר עמנואל הלאצ'ב, יועץ תפעול להדפסה בריקו (Ricoh) העולמית.

הלאצ'ב דיבר במסגרת כנס PRINT2011. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום ובהנחייתו של יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

ריקו מיוצגת בארץ על ידי חברת מפעיל. לדברי הלאצ'ב, "ניהול מושכל של כלל ההדפסה הארגוני מביא לניצול ולמיטוב התהליכים בתחום". הוא ציטט מחקרים של חברות המחקר שמהם עולה, כי 60% מהעסקים בעולם אינם יודעים כלל מהי עלות ההדפסה הארגונית שלהם. הסיבה לכך, אמר היועץ, היא שהמשאבים לעולם ההדפסה מגיעים ממגוון מקורות בארגון – מיחשוב, תפעול, מיקור-חוץ ועוד. "לכן כל כך קשה לנהל את כל התקציבים יחד". ריקו, ציין, "יכולה לאפשר ניהול טוב יותר עבור הלקוח הארגוני בראייה כוללת ואחודה. החיסכון בתחום יכול להגיע עד 30% מהעלויות".

הלאצ'ב השיק בארץ מכונה של החברה – מדפסות צבע לדפוס תעשייתי במהירות בינונית ובאיכות Offset. לדבריו, "המדפסות קיבלו את אישורה המחמיר של Fogra, שמעניקה ללקוחות ביטחון בכך שאנחנו מספקים תוצאות צבע מעולות באופן עקבי וללא קשר לאורך ההרצה". "ריקו מסייעת לספקי שירותי דפוס לשנות את עסקיהם, באמצעות הדפוס הדיגיטלי", הוסיף. "היא מאפשרת מתן שירות מהיר ויעיל, כמו גם אפשרות לבצע עבודות דפוס מגוונות – כולל חוברות, דיוור ישיר, דו"חות וספרים – בהתאם לדרישות הלקוח".

הוא סיכם בציינו, כי "יש לחברה היצע מקיף ומשולב של פתרונות תוכנה וחומרה לדפוס 'בבית' ולהדפסות של יצירות גרפיות או מסחריות, ללא צורך במיקור-חוץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים