אנונימוס: איננו מתכוונים לתקוף את פייסבוק

"אדם בשם אנתוני מאוהיו שבארצות הברית החליט לארגן מבצע דימיוני ולהציג אותו כמבצע לגיטימי של אנונימוס... למרות שהודענו לו מספר פעמים שאיננו תומכים במבצע זה הוא ממשיך להציג אותו כמבצע שלנו", נכתב בהודעה שפורסמה מטעם אנונימוס ● בתגובה מסר אנתוני, כי הוא בסך הכל פתח דף בפייסבוק ופרסם בו מידע ממקורות אחרים, ולא התכוון כלל לארגן מתקפה כנגד הרשת החברתית

משתמשי פייסבוק (Facebook) יכולים להירגע – בארגון אנונימוס מכחישים את הדיווחים על כוונתם של חברי הארגון להפיל את הרשת החברתית הגדולה בעולם.

"המטרה של הארגון שלנו היא לתקשר עם אנשים ברחבי העולם ולסייע זה לזה… אדם בשם אנתוני מאוהיו שבארצות הברית החליט לארגן מבצע דימיוני ולהציג אותו כמבצע לגיטימי של  אנונימוס… למרות שהודענו לו מספר פעמים שאיננו תומכים במבצע זה הוא ממשיך להציג אותו כמבצע שלנו", נכתב בהודעה שפורסמה מטעם אנונימוס. בהודעה הופיעו פרטי הקשר של אותו אנתוני ואנשי הארגון נקראו להתקשר אליו ולהביע את דעתם על יוזמתו.

בתגובה מסר אנתוני, כי הוא בסך הכל פתח דף בפייסבוק ופרסם בו מידע ממקורות אחרים, ולא התכוון כלל לארגן מתקפה כנגד הרשת החברתית.

אנשי אנונימוס הבהירו כבר בעבר כי ההודעה על היוזמה לתקוף את פייסבוק מקורה בחבר עוין וכי בארגון לא מתכוונים באמת לתקוף את הרשת החברתית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים