השם הנפוץ ביותר במדיה ב-2011: סטיב ג'ובס

מספר האזכורים של ג'ובס, שנפטר השנה בתום מאבק של שמונה שנים במחלת הסרטן, עלה ב-30% על מספר האזכורים של מייסד אל קאעידה, אוסמה בין לאדן, שנלכד ונהרג השנה - כך עולה מסקר שנערך באמצעות אלגוריתם מיוחד שסורק 75 אלף אתרי אינטרנט בשפה האנגלית ● עוד עולה מהסקר, כי המונחים הנפוצים ביותר בשנת 2011 היו "האביב הערבי" ו-"החתונה המלכותית", בעוד שהמלים הנפוצות ביותר היו כיבוש וגירעון

סירב לקבל חלק מהכבד של טים קוק. סטיב ג'ובס

מסקר שנערך באתרי אינטרנט בשפה האנגלית ברחבי העולם עולה, כי המונחים הנפוצים ביותר בשנת 2011 היו "האביב הערבי" (Arab Spring) ו-"החתונה המלכותית" (Royal Wedding), בעוד שהשם הנפוץ ביותר במדיה היה סטיב ג'ובס – שמו של מייסד אפל (Apple) המנוח. את הממצאים פרסמה אתמול (ד') חברת Global Language Monitor שפועלת מטקסס בארצות הברית.

המלים הנפוצות ביותר היו כיבוש (Occupy) – בין אם מדובר בכיבוש וול סטריט ובין בכיבוש עיראק, אפגניסטן או הגדה המערבית – וגירעון (Deficit), כמתבקש מהמשבר הכלכלי ברחבי העולם.

"הממצאים משקפים היטב את חוסר הוודאות הפוליטי והכלכלי שמשפיע על המדינות המפותחות בעולם, עם מספר מועט של חריגות כמו החתונה המלכותית בבריטניה והצמיחה המתמשכת של סין", אמר ג'יי. ג'יי. פייאק, נשיא Global Language Monitor.

מספר האזכורים של ג'ובס, שנפטר השנה בתום מאבק של שמונה שנים במחלת הסרטן, עלה ב-30% על מספר האזכורים של מייסד אל קאעידה, אוסמה בין לאדן, שנלכד ונהרג השנה. הסקר נערך באמצעות אלגוריתם מיוחד שסורק 75 אלף אתרי אינטרנט בשפה האנגלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים