סאפ הציגה אפליקציות חדשות המאפשרות איתור וניתוח נתונים במהירות

אחת האפליקציות שהוצגה במהלך הכנס, SAP StreamWork, תאפשר לחברות לנתח מידע במשותף ובאופן ישיר, כולל גישה נוחה למידע השמור ב-SAP HANA ● אפליקציה חדשה נוספת שהוצגה במהלך הכנס במדריד, היא מסדרת SAP BusinessOne, ומטרתה לסייע למשתמשים בכל רחבי הארגון לשלב ניתוחים עסקיים בעבודתם היומיומית, בעזרת מגוון מכשירים ניידים

סאפ (SAP) הכריזה על מוצרים חדשים שפותחו על ידה, המאפשרים לעובדים בכל רחבי הארגון לשלב כלי ניתוח רבי עוצמה בעבודתם היומיומית. עד כה שילוב כלי ניתוח אלו הצריך משאבי מחשב כבדים שלא איפשרו תפעולם על ידי עובדים ניידים או כאלו שעובדים מרחוק. ההכרזות וההדגמות של מוצרים אלו נעשו במהלך כנס הלקוחות והשותפים העסקיים הגדול של סאפ, SAPPHIRE, שנערך במדריד וננעל בסוף השבוע.

אחת האפליקציות שהוצגה במהלך הכנס, היא אפליקציית SAP StreamWork, שתאפשר לחברות לנתח מידע במשותף ובאופן ישיר, כולל גישה נוחה למידע השמור ב-SAP HANA. הדבר יאפשר לארגונים לבצע פעולות של איתור וניתוח נתונים במהירות, כדי לתמוך בהחלטות עסקיות קריטיות. בסאפ טוענים, כי השימוש באפליקציה זו ישנה לחלוטין את דרך עבודתם של אנשים.

אפליקציה חדשה נוספת שהוצגה במהלך הכנס במדריד, היא מסדרת SAP BusinessOne, ומטרתה לסייע למשתמשים בכל רחבי הארגון לשלב ניתוחים עסקיים בעבודתם היומיומית, בעזרת מגוון מכשירים ניידים. סאפ הודיעה, כי האפליקציה הזו, כמו אפליקציות אחרות של BusinessOne, ניתנות לרכישה בחנות האפליקציות של אפל (Apple). האפליקציה מאפשרת גישה מיידית לדוחות עסקיים, מדדים ונתונים עסקיים בזמן אמיתי. תצוגות ויזואליות אינטראקטיביות מסייעות למשתמש לנתח מדדים עיקריים ולגלות מגמות בנתונים, כאשר הוא מחובר, וגם כשאינו מחובר. לכך מצטרפת האפליקציה הניידת SAP Strategy Management , המאפשרת למנהלים לשתף פעולה בנוגע ליוזמות חשובות, גם מחוץ למשרד.

הכותב היה שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים