טלדור תקשורת תקים מוקד טלפוני למכבי שירותי בריאות; ההיקף הכספי: עשרה מיליון שקלים

המוקד יתבסס על טכנולוגיית AACC של אוויה, שלדברי טלדור, זוהי ההתקנה הראשונה שלה בארץ ● המערכת שתוטמע תשרת את כל המוקדים של מכבי ותציע תפריטים דינמיים שמתאימים למתקשרים השונים ומאפשרים מענה מהיר ואיכותי, יכולות CTI לניהול הכישורים השונים, הקפצות מסכים, יכולות זמן אמת ודו"חות מתקדמים

טלדור תקשורת תקים מוקד שירות טלפוני עבור מכבי שירותי בריאות, בפרויקט שיחל בדצמבר השנה וצפוי להסתיים במחצית 2012. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכעשרה מיליון שקלים.

על המכרז להקמת המוקד התמודדה טלדור תקשורת מול נטקום מקבוצת מלם-תים. החברה תקים במסגרתו מוקד טלפוני עבור יותר מ-300 נציגי שירות במטה מכבי שירותי בריאות בתל אביב, במוקדים מקצועיים שונים של הקופה, כגון מוקד אחיות ומוקד מידע לזכויות, וכן עבור עשרות מרכזי שירות טלפוניים נוספים בסניפי מכבי ברחבי הארץ.

בהיבט הטכנולוגי, המוקד יתבסס על טכנולוגיית AACC של אוויה (Avaya). מדובר בדור החדש של יישומי Call center של החברה, שלדברי טלדור, זוהי ההתקנה הראשונה שלו בארץ. המערכת שתוטמע תשרת את כל המוקדים של מכבי ותציע תפריטים דינמיים שמתאימים למתקשרים השונים ומאפשרים מענה מהיר ואיכותי, יכולות CTI לניהול הכישורים השונים, הקפצות מסכים, יכולות זמן אמת ודו"חות מתקדמים. עוד תוטמע במסגרת הפרויקט פלטפורמת מתגי התקשורת נקסוס (Nexus) של סיסקו (Cisco). המערכות ינוהלו מהאתר הראשי של מכבי שירותי בריאות בתל אביב והן יגובו באתר DRP.

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת, "הקמת המוקד היא סממן לתחרות העזה הקיימת כיום בין גופי הבריאות. זו מחייבת השקעה בשירות לחברים, והקמת המוקד תאפשר למכבי שירותי בריאות לחזק עוד יותר את הקשר עם חבריה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים