אפקט, מקבוצת מטריקס, הטמיעה מערכת CRM עבור דלויט בריטמן אלמגור זהר; ההיקף – כמיליון שקלים

המערכת של מיקרוסופט תשמש עובדים מקרב יחידות המטה והיחידות העסקיות בפירמה, ביניהם שותפים, מנהלים בכירים, יועצים, מנהלים זוטרים ורפרנטים בתחום השיווק וקשרי הלקוחות ● במערכת החדשה יושמו מודול לקוחות, מודול מכירות, מודול שיווק ומודול ניהול קמפיינים

אפקט, מקבוצת מטריקס, הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט בפירמת ראיית החשבון והייעוץ דלויט בריטמן אלמגור זהר. מערכת ה-CRM תשמש את הפירמה לניהול מרכזי של לקוחותיה, בששת סניפיה בתל אביב, רמת גן, חיפה, ירושלים, באר שבע ואילת. המערכת תשמש עובדים מקרב יחידות המטה והיחידות העסקיות בפירמה, ביניהם שותפים, מנהלים בכירים, יועצים, מנהלים זוטרים ורפרנטים בתחום השיווק וקשרי הלקוחות. תפקידה של המערכת לסייע להם וללוות את התהליך מול הלקוח החל משלב הליד, דרך תהליך המכירה ולאורך ההתנהלות השוטפת מולו. ההיקף הכספי של הפרויקט מסתכם במיליון שקלים.

במערכת החדשה יושמו מודול לקוחות, מודול מכירות, מודול שיווק ומודול ניהול קמפיינים, ומטרתה לרכז את כלל הנתונים הנוגעים לקשרי לקוחות במערכת אחת. כמו כן, המערכת אמורה לאפשר תיעוד מסודר של כל תהליכי המכירה בפירמה, לתמוך בפעילות השיווקית של דיוור והפצת מידע ללקוחות, לתמוך בתהליכי הפקת דוחות ושאילתות ולהקנות למשתמשים כלים לבקרה, משוב וניתוח נתונים.

לדברי עדי לוי פאר, מנהלת קשרי לקוחות בדלויט בריטמן אלמגור זהר, "המערכת מאפשרת לנו להתוות תהליך עבודה אחיד המקל על מלאכת הניהול, הבקרה וניתוח הנתונים בהם אנו מעוניינים. הסנכרון והשקיפות שנוצרו בארגון, באמצעות Dynamics מגבירים את הדיאלוג בין הגורמים השונים ביחידות העסקיות של הפירמה ותורמים רבות לניהול ותיעול המשאבים שלנו".

אייל שיף, מנהל מערכות המידע של דלויט בריטמן אלמגור זהר, אמר, כי "הממשק המצויין בין מערכת ה-Priority ומערכת ה-Dynamics CRM תרם משמעותית במיכון תהליך העבודה והעברת המידע בין המנהלים האחראים על המכירה, מחלקת הנהלת חשבונות והמחלקות המקצועיות תוך שמירה על שלמות המידע ואחידותו. הקשר ההדוק בין המערכות מאפשר לנו להציג מידע משולב משתי המערכות בשקיפות מלאה למשתמש".

לדברי איתן חתם, סמנכ"ל תפעול ופרויקטים באפקט, "אנו שמחים להיות בין הראשונים בעולם שמיישמים מערכת Dynamics בפירמה העוסקת בתחומי ראיית חשבון, מסים וייעוץ, שהינה מן המובילות בישראל ובעולם. המערכת נועדה לתת לעובדי הפירמה בכל הדרגים תמונת לקוח מקיפה, החוסכת שעות יקרות של איסוף מידע ממערכות שונות עליהן עבדו בעבר במקביל. שיטת עבודה זו מאפשרת למנף הזדמנויות עסקיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים