ז'אן קולומבל, דאסו סיסטמס: "תחום מדעי החיים הוא אסטרטגי עבורנו"

"כשאנחנו מדברים על מדעי החיים, אנו מסתכלים כיצד אנחנו יכולים לעזור לחולה ומשם אנו מתחילים", כך אמר ז'אן קולומבל, סגן נשיא לתחום מדעי החיים בדאסו סיסטמס, בראיון לאנשים ומחשבים שהתקיים במהלך כנס הלקוחות של דאסו סיסטמס בפריז בשבוע שעבר ● לדבריו, "בתעשייה שלנו יש שני עמודי תווך: האחד הוא המדע והשני הרגולציה. כל מוצר צריך להכיל הרבה חדשנות, ובו בזמן צריך לעמוד בהרבה רגולציות"

"תחום מדעי החיים הוא אחד מ-11 התחומים האסטרטגיים של דאסו סיסטמס (Dassault Systems). כשאנחנו מדברים על מדעי החיים, אנו מסתכלים כיצד אנחנו יכולים לעזור לחולה ומשם אנו מתחילים", כך אמר ז'אן קולומבל, סגן נשיא לתחום מדעי החיים בדאסו סיסטמס, בראיון לאנשים ומחשבים שהתקיים במהלך כנס הלקוחות של דאסו סיסטמס בפריז בשבוע שעבר.

"תחום מדעי החיים מחולק אצלנו לשלושה מגזרים: תחום המיכשור והציוד הרפואי, תחום הפארמה והביוטכנולוגיה ותחום שירותי הבריאות", אמר קולומבל. לדבריו, "בתחום המיכשור והציוד הרפואי אנו מסתמכים על ניסיון בן 30 שנה בתחום הייצור התעשייתי, לרבות תכנון וירטואלי, בדיקות וירטואליות, ייצור, והיכולת לספק חוויה מציאותית ככל הניתן ללא ההוצאות הכרוכות בבניית מודלים פיזיים. בתחום התרופות אנו מאפשרים גם הדמיה תלת ממדית של מולקולות. כעת אנו מביאים את היכולות גם לתחום שירותי הבריאות, ומאפשרים בין היתר מערכות הכשרה (למשל, משחק מחשב המדמה שימוש בדיפבריבלטורים. א.ב).

"בתעשייה שלנו יש שני עמודי תווך: האחד הוא המדע והשני הרגולציה", אומר קולומבל. "כל מוצר צריך להכיל הרבה חדשנות, ובו בזמן צריך לעמוד בהרבה רגולציות. הרגולציה היום נתפסת כמשהו קשה לניהול, אנחנו רוצים להפוך את הנטל הזה לנכס, לנהל את המידע, ולהאיץ את פיתוח המוצרים החדשים", סיכם.

הכותב היה שליח אנשים ומחשבים לצרפת

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים