אדוונטק מתחילה בפעילות הטמעת סאפ באירופה

היישום יתבסס על מומחים שישלחו מישראל והכשרה של הצוות המקומי ● בנוסף, נערכת החברה לשיווק מוצר Click Software, המיוצג על ידה בישראל ● מאיר זורע, מנכ"ל הפעילות בחו"ל: "החברה מתחילה לשווק מוצרי סאפ באיטליה, ספרד ופורטוגל, בשלושת תחומי התמחות, תוך השענות על מומחיות החברה האם"

משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

לאחר רכישת החברות אדוונטק-פרו באיטליה ובספרד, הודיעה אדוונטק כי בכוונתה לנצל את נוכחותה במדינות אלו בכדי לבצע שם יישומים בתחומים בהם היא מתמחה. בשלב ראשון, נמסר מאדוונטק, יבוצעו יישומי סאפ (SAP) בטריטוריות אילו, כאשר בימים אלה מתבצעים מגעים מתקדמים עם מספר לקוחות. היישום יתבסס על מומחים שישלחו מישראל והכשרה של הצוות המקומי. בנוסף, נערכת אדוונטק לשיווק Click Software – מוצר תוכנה מתקדם לניהול ואופטימיזציה של שיבוץ הטכנאים, אנשי השירות וכח האדם בארגון, אותו היא כבר מייצגת בהצלחה בישראל.

לדברי מנכ"ל הפעילות בחו"ל, מאיר זורע, "החברה מתחילה לשווק מוצרי סאפ באיטליה, ספרד ופורטוגל, בשלושת תחומי התמחות, תוך השענות על מומחיות החברה האם, אדוונטק. החברה הופכת למיישמת מערכות של סאפ בתחום ה-HR, תוך מימוש מערכת Talent Management עבור הבנקים הגדולים בכל מדינה. המערכת זכתה לעניין רב הן מצד אנשי סאפ והן מצד הבנקים, והוצגה בהצלחה לאחרונה בכנס לקוחות גדול שהתקיים במילאנו. המערכת, שפותחה בישראל על ידי אדוונטק, מאפשרת אופטימיזציה של ניוד עובדים בארגון גדול ועובדת בהצלחה בבנק לאומי בישראל".

באשר למוצרי Click Software, הוסיף זורע, "הידע הרב שנצבר בישראל מאפשר לנו להרחיב את הפעילות באירופה. אנו מאמינים, כי יש שוק נרחב למוצרי Click Software, כולל מימוש עדכונים בזמן אמת באמצעות מערכות מובייל. חתמנו על מספר חוזי הפצת תוכנה, לאחר מגעים אינטנסיביים שניהלה הנהלת החברה בכנס SAPPHIRE שהתקיים לאחרונה במדריד, והשלמנו בכך את התארגנות הדרושה להצעת סדרה של מוצרים משלימי סאפ בכל מדינה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים