טלפונים חכמים בארצות הברית: לאנדרואיד 43% מהשוק, לאפל 28%

ברבעון השלישי שלטו גוגל ואפל יחדיו על נתח של 71% מהשוק של הטלפונים החכמים בארצות הברית - כך עולה מנתונים שפרסמה חברת המחקר נילסן ● על פי חברת המחקר, במקום השלישי נמצאת HTC, עם נתח של 15% ואחריה מוטורולה וסמסונג עם 10% לכל אחת ● הנתח של Research In Motion עמד על 17.8%, והנתח המשותף של חלונות מובייל וחלונות פון עמד ברבעון השלישי על 7.3% בלבד מהשוק ● 44% מכלל המשתמשים בטלפונים סלולריים בארצות הברית מצוידים כיום בטלפונים חכמים, בהשוואה ל-37% בחודש מאי

החברות גוגל (Google) ואפל (Apple) שולטות יחדיו על נתח של 71% מהשוק של הטלפונים החכמים בארצות הברית: ברבעון השלישי עמד הנתח של אנדרואיד על 43% מהשוק, בעוד שהנתח של אפל עמד על 28% מהשוק – עולה מנתונים שפרסמה חברת המחקר נילסן (Nielsen).

הנתח של HTC עמד על 15% ואחריה מוטורולה (Motorola) וסמסונג (Samsung) עם 10% לכל אחת. הנתח של Research In Motion עמד על 17.8%, והנתח המשותף של מערכות חלונות מובייל וחלונות פון עמד ברבעון השלישי על 7.3% בלבד מהשוק.

RIM מתקשה לקדם את מכשירי BlackBerry 9900 Bold, אשר מצוידים במערכת ההפעלה החדשה BlackBerry OS 7, ומיקרוסופט (Microsoft) מתקשה להטביע את חותמה בשוק של הטלפונים החכמים עם מערכות Mango החדשות. ב-RIM מקווים שאת המפנה המיוחל תחולל בשנת 2012 מערכת ההפעלה החדשה QNX, ואילו במיקרוסופט מקווים שמכשירי Lumina החדשים של נוקיה (Nokia), אשר יצוידו במערכות חלונות פון 7, יסייעו לשתי החברות להגדיל את הנתח שלהן בשוק של הטלפונים החכמים.

עם זאת, לאף אחד אין אשליות שהתחרות מול גוגל ואפל תהיה קלה, במיוחד נוכח נתון נוסף שפרסמה נילסן – 83% מהיישומים שהורדו ברבעון השלישי היו מיועדים למכשירי אנדרואיד ו-iOS. בחנות App Store של אפל מוצעים להורדה כ-400 אלף יישומים, וב-Android Market של גוגל כולל המבחר יותר מ-300 אלף יישומים.

44% מכלל המשתמשים בטלפונים סלולריים בארצות הברית מצוידים כיום בטלפונים חכמים, בהשוואה ל-37% בחודש מאי, ו-56% מבין רוכשי הטלפונים בשלושה החודשים האחרונים בחרו בטלפון חכם. נתונים אלה מצביעים כי העתיד שייך לטלפונים החכמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים