גרסה חדשה של יישום Google Maps למכשירי אנדרואיד – עם מפות פנים של אתרים ידועים

מפות הפנים מכסות את כל השטח של האתרים ששולבו בתוכנית, כאשר המשתמשים יכולים לעבור בין הקומות השונות של המבנה ולמצוא את מבוקשם - חדרי שירותים, חנויות או מכשירי בנק אוטומטיים ● בין האתרים הידועים הנכללים ביישום ניתן למצוא את נמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו, נמל התעופה או'הארה בשיקאגו, או בתי הכלבו מייסי'ס ובלומינגדייל'ס

בגוגל (Google) השקיעו מאמצים רבים במיפוי החללים הפנימיים של אתרים ידועים, דוגמת נמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו, נמל התעופה או'הארה בשיקאגו, או בתי הכלבו מייסי'ס ובלומינגדייל'ס. אולם, עד כה היו המפות של שטחי הפנים זמינות רק למשתמשים במחשבי PC. כעת הן שולבו גם בגרסה 6.0 החדשה של יישום Google Maps למכשירי אנדרואיד, שהושקה ביום ג' השבוע.

מפות הפנים מכסות את כל השטח של האתרים ששולבו בתוכנית, כאשר המשתמשים יכולים לעבור בין הקומות השונות של המבנה ולמצוא את מבוקשם – חדרי שירותים, חנויות או מכשירי בנק אוטומטיים. מבחינה טכנולוגית זו לא הייתה משימה קלה, מספר מנהל הפרויקט סטיב לי. "טכנולוגיית GPS אינה פועלת היטב בתוך מבנים, ונעזרנו במקורות מידע שונים כדי להבטיח דיוק ברמה של חמישה עד עשרה מטרים".

מחצית מהאתרים ששולבו בתוכנית של מפות הפנים נמצאים בארצות הברית, ושאר האתרים נמצאים במדינות אחרות ובהן יפאן (תחנות הרכבת התחתית של טוקיו ומרכזי קניות גדולים). מפות פנים של תחנות הרכבת בערים הגדולות של ארצות הברית עדיין אינן נכללות בגרסה 6.0 של יישום Google Maps למכשירי אנדרואיד, אך לדברי לי, ניתן להתרשם מהכיסוי של תחנות הרכבת התחתית של טוקיו "על הצפוי בגרסאות העתידיות" של היישום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים