סוריה: נאסר השימוש ב-iPhone

האיסור, שדווח בסוכנות הידיעות הלבנונית אל-נאשרה, אושר על ידי מחלקת המכס במשרד האוצר הסורי, והוא עוד צעד של משטר אסד למנוע ממתנגדיו גישה לכלי התקשורת ● חיבורי האינטרנט הסוריים נחסמו ביולי, והמשטר אף מונע כניסה של מרבית נציגי העיתונות הזרה לצורך דיווח על המתחולל במדינה

נראה שבשאר אסד, נשיא סוריה, לא מהסס לעצור כל דרך שמאפשרת למתנגדי המשטר לתעד ולדווח לעולם על פשעיו: בסוף השבוע הודיע המשטר הסורי על איסור השימוש ב-iPhone במדינה. הסיבה? המורדים משתמשים בו כדי "להציג התעללות מצד הממשלה".

האיסור, שדווח בסוכנות הידיעות הלבנונית אל-נאשרה, אושר על ידי מחלקת המכס במשרד האוצר הסורי, והוא עוד צעד של משטר אסד למנוע ממתנגדיו גישה לכלי התקשורת. חיבורי האינטרנט הסוריים נחסמו ביולי, והמשטר אף מונע כניסה של מרבית נציגי העיתונות הזרה לצורך דיווח על המתחולל במדינה.

בעקבות הפרסומים, יצא אביו הביולוגי של סטיב ג'ובס, עבדול פתח ג'ון ג'נדלי, סורי במוצאו שהיגר לארה"ב, בהודעת תמיכה במפגינים באתר יו-טיוב: "אני מביע סולידריות עם העם הסורי. אני דוחה את האלימות וההרג שנוקטים השלטונות הסוריים נגד האנשים התמימים בסוריה. מאחר ששתיקה משולה ללקיחת חלק בפשע, אני מצהיר על תמיכתי במורדים הסורים ביו-טיוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים