HP ואלקטל-לוסנט הכריזו על פתרון משותף לניהול והעברת נפחי מידע גדולים בין מרכזי נתונים

הפתרון החדש משלב חומרה ותוכנה של שתי החברות: HP מספקת את תשתיות מרכז הנתונים ואלקטל-לוסנט מספקת את רכיבי הקישוריות המאובטחים בענן ● הפתרון מהווה ארכיטקטורה משולבת, המביאה לראשונה את יתרונות הטכנולוגיה של מרכזי נתונים יחד עם רשתות תקשורת עתירות ביצועים, המאפשרת לארגונים רמות גבוהות יותר של מהירות, אמינות וזמינות נתונים ברמה של ספקי שירותי תקשורת

04/12/2011 15:10

HP ואלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent) הכריזו על פתרון חדש שפותח במשותף על ידי שתיהן, במטרה לסייע לארגונים לשמור, להעביר ולגשת לכמויות עצומות של מידע, על ידי שילוב טכנולוגיית מידע של מרכזי נתונים עם טכנולוגיית רשתות תקשורת עתירות ביצועים. הפתרון החדש, DCNC (ר"ת Data Center Network Connect), מהווה ארכיטקטורה משולבת, המביאה לראשונה את יתרונות הטכנולוגיה של מרכזי נתונים יחד עם רשתות תקשורת עתירות ביצועים, המאפשרת לארגונים רמות גבוהות יותר של מהירות, אמינות וזמינות נתונים ברמה של ספקי שירותי תקשורת – ובמחיר נמוך משמעותית.

את ההכרזה ערכו שתי החברות במסגרת Discover 2011 – הכנס השנתי של משתמשי HP באזור EMEA שנערך בשבוע שעבר בווינה שבאוסטריה. מעניין לראות את HP, הרואה עצמה כחברת ה-IT המובילה בעולם בעלת פתרון מלא ושלם משלה לניהול התשתיות במיחשוב הארגוני, חוברת לאלקטל-לוסנט – שותפתה האסטרטגית זה עשור, למאבק המשותף בסיסקו (Cisco), בפתרון משולב לעידן הענן של מיחשוב ותקשורת.

ההצעה של HP ואלקטל-לוסנט, נמסר, מתבססת על מחויבותן של השתיים לספק לארגונים ולספקי שירותים כלים ספציפיים שמאפשרים יצירת תשתיות מאוחדות כפי שנדרש על ידי ספקי תשתיות ותקשורת, לטובת שיפור הגמישות. DCNC, אמרו נציגי שתי החברות, היא דוגמה חדשה של מחויבות הנשענת על הצורך לסייע לארגונים ליעל את מרכזי המידע שלהם ואת רשתות התקשורת שלהם, לטובת אספקת גמישות רבה יותר.

HPהפתרון החדש משלב חומרה ותוכנה של שתי החברות: HP מספקת את תשתיות מרכז הנתונים ואלקטל-לוסנט מספקת את רכיבי הקישוריות המאובטחים בענן. קונסול ניהול יחיד מתאפשר משילוב של תוכנת הניהול Cloudband של אלקטל-לוסנט, עם כלי הניהול והתכנון CloudSystem של HP.

מערכת Cloudband של אלקטל-לוסנט פותחה בישראל, בקבוצת ה-Cloud של החברה, שמנוהלת במרכז הפיתוח שלה בפתח תקווה. בראש הקבוצה עומד דור סקולר, מנהל חטיבת הענן של אלקטל-לוסנט בארץ. CloudBand משתמשת באלגוריתמים ייעודיים שפותחו במעבדות בל (Bell Labs) לסנכרון, ניהול הרשת, כוח המיחשוב וביזור המידע ברשת.

אלקטל-לוסנטלדברי איב דה טלואה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל HP לאזור EMEA, "לקוחותינו יוצרים כמויות עצומות של מידע ודורשים משאבים רבים – כל זאת מבלי להתפשר על איכות הנתונים או על המהירות שבה הם עוברים. HP ואלקטל-לוסנט מאפשרות ללקוחות לשתף בצורה מאובטחת כמויות גדולות מאוד של נתונים בין אתרים במרכז הנתונים, בזמן שהם נדרשים ובאופן מיידי".

פיליפ קרייר, נשיא תחום הרשתות באלקטל-לוסנט, מסר כי "הפתרון של HP ואלקטל-לוסנט מבוסס על פתרונות טכנולוגיים הנדסיים הנובעים מהצורך של ספקי שירות תקשורת להבטיח כי רשתות התקשורת שלהם יהיו אמינות ויספקו את צרכיהם יוצאי הדופן של לקוחותיהם אל העתיד. ארגונים גדולים יכולים להשקיע בפתרונות אלה בידיעה כי הם יקבלו את מלוא תועלת ההשקעה שלהם למשך שנים רבות".

איב דה טלואה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל HP לאיזור EMEA, בהכרזה בכנס Discover 2011 בווינה, אוסטריה. צילום: פלי הנמר

הכנס השנתי של משתמשי HP לשותפיה ומנהליה באזור EMEA, נערך השנה בווינה, בירת אוסטריה, והציג לראשונה את הפתרונות של כל חטיבות החברה. צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לאוסטריה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים